نانو کود بیولوژیکی یک ترکیب قدرتمندی است که با فناوری نانو به دو شکل نانو ذره و نانو کلات غنی است. کود نانو فسفر، یک عامل موثر، برای اینکه تولید بیشتری داشته باشیم. اهمیت صادرات کود نانو از آن جهت مورد پسند است که این الگو از سوی بسیاری از کشورها مورد استقبال قرار گرفت، این آزمایش نانو باعث شده که چینی ها چندین آزمایشگاه با الگوی ایرانی داشته باشند و همچنان در صدد این باشند که به رقابت بپردازند.

اهمیت صادرات کود نانو فسفر با کیفیت بالا

اطلاعات مفیدی درباره کود نانو فسفر

اطلاعات مفیدی درباره کود نانو فسفر امروزه در جهان تمایل بسیار زیادی به سمت گیاهان دارویی و همچنین تقاضا برای محصولات طبیعی و ارگانیک در شرایط کشاورزی رو به افرایش میباشد به همین دلیل کود های زیستی را جایگزین مناسبی برای کود های شیمیایی میدانند، از این رو آزمایشی به منظور بررسی تاثیر کود زیستی فسفات بارور و سطح های مختلف نانو کود فسفر بر روی رویش گیاه در دانشگاه منابع طبیعی ساری انجام پذیرفت، که حاصل این آزمایش تاثیر این کود بر روی اندام گیاه بود که بارور شد. کود نانو فسفر برخلاف کود های معمولی می توانند روی بافت گیاه تاثیر مثبت گذاشته و همچنان باعث باروری بهتر با تسریع رشد بیشتری گردد. کود نانو فسفر میتواند مواد مغذی را به گیاه برساند تا گیاه باز پروری بهتری داشته باشد. کود ها مانند عوامل حیاتی برای رشد گیاه هستند که، هر چقدر این کود با کیفیت تر باشد، نتیجه مطلوب تر است.

از مهمترین مزایای این کود میتوان به موارد ذیل اشاره کرد: ۱: افزایش حاصلخیزی خاک، 2: افزایش تولید به میزان ۱۰ تا ۴۰ درصد، 3: تصفیه گیاه از راه تامین عنصرهای ضروری، ۵: کاهش آلودگی. ناگفته نماند این کود خاصیت اسیدی دارد. نانو کود فسفر سه خصوصیت بارز را نسبت به کود فسفر معمولی دارا است، در نانو کود، فسفر با سرعت پایین تری آزاد میشود، و خاصیت خاک تغییر نمی کند.

شرکت عرضه کود نانو فسفر با کیفیت بالا

شرکت عرضه کود نانو فسفر با کیفیت بالا شرکت های بسیاری هستند که کود نانو ارگانیک تولید میکنند این شرکت ها تمام تلاششان را کرده اند تا بهترین محصول را با کیفیت عالی به مشتریان ارائه دهند تا رضایت مشتریان را به دست آورند.

تولید کود های نانو از اقدامات مهم این شرکت ها است که می تواند در بی نیاز کردن کشاورزان در زمینه استفاده از کود های شیمیایی بسیار دارای اهمیت باشد، استفاده از این روش کود نانو می تواند این امر که کشاورزان در زمان کمتری نتیجه بهتری یابند را محقق سازد و همچنین می تواند محصولات مختلفی را با این روش تولید سازد. شرکت عرضه کود نانو باید در نظر داشته باشد میزان فروش و سودی که به دست می آورد، همواره ارتباط مستقیمی با میزان رضایتمندی مشتریان دارد. 

2 دیدگاه

  • باعث کاهش آلودگی میشود
    این کود خاصیت اسیدی دارد
    نانو فسفر برخلاف کودهای دیگر میتواند تاثیر مثبت برروی گیاه بگذاره

  • این نمونه از نانو ذرات در امر کشاورزی که کود های بسیار خوبی تولید کرده است،بسیار برای کشاورزان با ارزش است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *