یکی از مهم‌ترین فرایندهای تولید نانو پودر اکسید تیتانیوم فرایند سل- ژل می باشد که در این فرآیند سولفات و روتیل را با استفاده از ایلمنیت تجزیه می‌کنند و این ماده پرکاربرد به دست می‌آید.
عرضه پودر نانو پودر اکسید تیتانیوم توسط شرکت ما به صورت مستقیم و با قیمت بسیار استثنایی و مقرون به صرفه برای خریداران صورت می گیرد و مشتریان با مراجعه به مراکز فروش ما می‌توانند این ماده پرکاربرد را با کیفیت بسیار بالا خریداری کنند.

عرضه مستقیم نانو پودر اکسید تیتانیوم

بررسی موارد مصرف نانو پودر اکسید تیتانیوم

بررسی موارد مصرف نانو پودر اکسید تیتانیوم امروزه استفاده از اکسید تیتانیوم نانو بسیار افزایش یافته است و از این ماده در صنایع مختلف مانند رنگ سازی، پلاستیک، سیمان و… به دلیل ویژگی‌های خاصی که دارد به صورت وسیع استفاده می کنند که بررسی مختصر بعضی از کاربردهای این ماده می پردازیم:

  • به دلیل وجود خاصیت آب دوستی در این ماده از آن در سطح شیشه، سرامیک و کاشی به صورت یک لایه نازک استفاده می کنند تا مانع آلودگی و جذب میکروب در آن ها شوند.
  • برای تصفیه آب، هوا و یا پساب های شیمیایی از این ماده استفاده می کنند زیرا این ماده اگر در برابر نور ماورای بنفش قرار بگیرد سبب از بین رفتن انواع باکتری ها و ویروس ها می شود و موجب ایجاد خاصیت خود تمیز شوندگی، ضد باکتری و تجزیه آلاینده‌ها می‌شود بنابراین کاربردهای آن در این زمینه بسیار وسیع می باشد.
  • با استفاده از این ماده سبب افزایش مقاومت انواع پارچه ها به اشعه ماورا بنفش می شوند و همچنین الکتریسیته ساکن را دفع می کنند بنابراین طول عمر آن ها افزایش می آید و رنگی پایدار تر دارند و همچنین این پارچه ها در برابر در برابر چروک مقاوم می شود استفاده از آن ها راحت تر می باشد.
  • به دلیل وجود خاصیت ضد اشعه ماورا بنفش، از این ماده در کرم های ضد آفتاب به صورت وسیعی استفاده می شود.
  • امروزه برای تولید انواع مسواک ها از از این ماده نانویی استفاده می‌کنند که این مسواک ها دیگر نیازی به خمیر دندان ندارند و  اکسید تیتانیوم با ایجاد یک نوع واکنش الکتروشیمیایی سبب از بین رفتن جرم دندان ها می ‌شود.

خرید نانو پودر اکسید تیتانیوم از کارخانه

خرید نانو پودر اکسید تیتانیوم از کارخانه برای استعلام قیمت اکسید تیتانیوم نانو و خرید آن به صورت مستقیم می‌توانید به کارخانه و یا مراکز عرضه مستقیم ما مراجعه نمایید و این ماده پرکاربرد را با کیفیت بسیار بالا و مرغوب را با قیمتی مقرون به صرفه خریداری نمایید.
همچنین اگر از علاقه مندان به خرید اینترنتی هستید می توانید به وب سایت اینترنتی ما مراجعه نمایید و با توجه به نیاز خود و صنعتی که در آن فعال هستید این ماده را با کمک کارشناسان فروش ما سفارش دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *