فروش و توزیع نانو ذره اکسید مس در سراسر دنیا با رونق فراوانی همراه می باشد، زیرا این ماده با فرمول شیمایی Cu۲O یکی از بهترین مواد برای تولید انواع محصولات مختلف می باشد. این ماده دارای پایداری فیزیکی و شیمیایی بسیار خوبی بوده و معمولاً از آن به عنوان یک کاتالیزور شیمیایی استفاده های فراوانی می نمایند. یکی از نکته های بسیار مهمی که در مورد نانو ذره مس وجود دارد این است که در آب حل نمی شود، اما در الکل یا آمونیاک به راحتی حل می شود.

توزیع مستقیم نانو ذره اکسید مس

کاربرد نانو ذره اکسید مس چیست؟

کاربرد نانو ذره اکسید مس چیست؟ به طور کلی نانو اکسیدها از آن دسته نانو ذراتی هستند که در صنایع مختلف کاربردهای فراوانی دارند و یکی از بهترین نوع آنها نانو ذرات اکسید مس می باشد. این ماده دارای خواص فراوانی است که از جمله مهم ترین آنها می توان به هدایت الکتریکی بالا و سختی و مقاومت فراوان اشاره نمود.
شایان ذکر است که ساختار نانو ذره اکسیده مس به صورت مونو کلینیک تک فاز می باشد. همچنین ذرات آن به صورت کروی شکل بوده و اندازه آنها 1 تا 30 نانومتر می باشد و استفاده از آن برای تولید انواع محصولات مختلف، تاثیرات بسیار مطلوب و عالی از خود بر جای می گذارد.

و اما در این قسمت به برخی از مهمترین کاربردهای نانو ذره اکسید مس اشاره می کنیم:

  • تولید انواع سرامیک
  • یک عامل ضد قارچ برای رنگ آمیز پارچه و سرامیک
  • جبران کمبود فلز مس در زمین های کشاورزی و نابودی کرم ها و حلزون ها
  • بهبود رشد مرغ های گوشتی و پرواری
  • رنگ آمیزی شیشه و چینی
  • رنگ آمیزی بدنه خودرو
  • تولید و ساخت ابریشم مصنوعی

پخش کننده عمده نانو ذره اکسید مس

پخش کننده عمده نانو ذره اکسید مس این روزها نانو ذره ها در زندگی ما انسان ها کاربرد فراوانی دارند و از آنها برای تولید انواع و اقسام محصولات مختلف استفاده های فراوانی نموده و به این صورت ویژگی های شیمیایی آنها را بهبود می بخشیم. یکی از نمونه های عالی و پرکاربرد این محصولات، نانو ذره اکسید مس می باشد که یک پودر قهوه ای مایل به قرمز یا سیاه است.
این ماده اگر در معرض هیدروژن یا منوکسید کربن قرار بگیرد، به فلز مس تبدیل می شود، اما با این وجود همواره از آن به عنوان یک ماده اولیه و ارزشمند برای تثبیت کنندگی، از بین بردن قارچ ها و میکروب ها و همچنین کاتالیزور در صنایع مختلف بهره گرفته می شود.

مجموعه اینترنتی مستر نانو یکی از معتبرترین مراکز پخش کننده نانو ذره اکسید مس در ایران می باشد و نمونه های خالص و با کیفیت این محصول را به صورت عمده و با قیمت مناسب در دسترس صنایع مختلف تولیدی قرار می دهد.

1 دیدگاه

  • سلام و وقت بخیر … محصولات این شرکت با توجه به تولید در استاندارد های جهانی به خوبی توانایی رقابت با نمونه های خارجی را داراست و با استفاده از مواد اولیه تجدید پذیر در بسته بندی آن الزامات بهداشتی و زیست محیطی بازارهای صادراتی رو رعایت کرده و بستر ساز صادرات در این حوزه شده … به تاجران و دست اندر کاران این بخش سرمایه گذاری در معرفی بیشتر این محصول و کسب بازار و سود از راه فروش دلاری بدست بیارن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *