افزایش استفاده از کودهای شیمیایی ، به ویژه کودهای ازته ، صدمات جبران ناپذیری به محیط زیست ، بهداشت و اقتصاد وارد کرده است. علاوه بر این ، تخریب ساختار خاک عامل دیگری در استفاده بیش از حد از کودهای شیمیایی است. از این رو مجموعه ما فروشنده برتر نانو کود فسفر می باشد و این محصول را با قیمت خوبی به بازار توزیع می کند.

فروشنده برتر نانو کود فسفر

کاربرد نانو کود فسفر

کاربرد نانو کود فسفر کود زیستی Bioser یک ترکیب قدرتمند غنی شده با فناوری نانو به صورت نانوذرات و نانوپلیت های غنی شده با فناوری نانو است که هم از نظر میکروارگانیسم های متنوع و مفید و هم از نظر ریز عناصر مختلف محیط مناسبی برای فعالیت میکروارگانیسم ها ایجاد می کند.

همچنین ، به لطف فناوری نانو ، ترکیبات مختلفی از عناصر کمیاب را برای بهبود محیط رشد میکروارگانیسم ها و همچنین شرایط مناسب برای رشد گیاه فراهم می کند. علاوه بر این ، باکتری های مورد استفاده در ترکیبات این کود توانایی تولید هورمون رشد را دارند. کود نانو کود Bioser توانایی ویژه ای در افزایش تولید و کاهش مصرف کودهای ازته و فسفاته فراهم می کند.

پوشش های نانوموادی (مانند نانوپورها) ممکن است میزان آزادسازی مواد مغذی را کاهش دهند یا نانوذرات متخلخل ممکن است شامل شبکه ای از کانال ها باشند که حلالیت مواد مغذی را کاهش می دهد. استفاده از فناوری نانو برای کود با سرعت بیشتری نسبت به سایر کشورها در کشور ما، ایران آغاز می شود و در حال حاضر در پزشکی و مهندسی مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی دیگر از برنامه های نوآورانه فناوری نانو ، کپسول سازی میکروارگانیسم های مفیدی است که می تواند سلامت ریشه گیاهان را بهبود بخشد. این می تواند شامل قارچ ها یا قارچ های مختلفی باشد که میزان نیتروژن، فسفر و پتاسیم را در منطقه ریشه افزایش می دهد. توسعه نانوحسگرها برای واکنش با عصاره های خاص ریشه نیز بررسی شده است. یکی دیگر از کاربردهای فناوری نانو انحصار میکروارگانیسم های مفیدی است که می تواند سلامت ریشه گیاهان را بهبود بخشد.

این می تواند شامل باکتریها یا قارچهای مختلفی باشد که میزان نیتروژن ، فسفر و پتاسیم را در منطقه ریشه افزایش می دهد. توسعه نانوحسگرها برای واکنش با نشت خاص ریشه نیز بررسی شده است. محصولات کشاورزی غذای اصلی جامعه بشری را تأمین می کنند. نان، غلات، میوه و سبزیجات و سبزیجات تابستانی غذای انسان است. با ارتقا the سلامت این محصولات ، محیط زیست و سلامت انسان افزایش می یابد.

کودهای نانو با روشهای نوین مهندسی تولید می شوند و از روشهای ناشناخته ای مانند اصلاح ژنتیکی استفاده نمی شود. بنابراین انتظار می رود که استفاده از کودهای نانو در کشاورزی بازار صادراتی خوبی برای ایران باشد. زیرا هنوز تولید بسیار کمی از این محصول در جهان وجود دارد.

سفارش عمده نانو کود فسفر

سفارش عمده نانو کود فسفر شرکت ما سالهاست فروشنده نانو کود فسفر با قیمت مناسب و مقرون به صرفه می باشد به طوری که کیفیت بالایی داشته و مشتریان بسیاری را جذب خود کرده است و فروش خود را نیز بالا برده است. از این رو جهت سفارش نانو کود فسفر به صورت عمده می توانید به وب سایت رسمی شرکت ما مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *