نانو رس

نمایندگی های مجاز فروش ارائه دهنده ی بهترین و با کیفیت ترین نانو ذرات کلی مونت موریلونایت می باشد و با قیمت بسیار مناسب این ماده ی موثر را عرضه می نماید.
نانو ذرات مختلفی در طبیعت موجود می باشند که از جمله موثر ترین این نانو ذرات که در خاک های رسی پراکنده شده است را می توان مثال زد و باعث شده است که رس ها در فناوری نانو بسیار شناخته شده و مطرح باشند و حوزه های مختلفی را به خود اختصاص دهند، ساختار نانو این رس ها باعث واکنش پذیری بالا تر شده است، و نانو ذرات کلی مونت موریلونایت را تولید نمایند.
که از جمله موثرترین ترکیب های بنتونیت ها می باشد و با داشتن تورم پذیری فوق العاده بالا، برگشت پذیری در محیط های قطبی و خواص الکتریکی سطحی باعث شده است در صنایع مختلف همچون گل های حفاری نفت، به عنوان جاذب بسیاری قوی نیز استفاده نمود از دیگر مزیت های فوق العاده ی این نانو ذرات در صنعت پزشکی و بیولوژیکی می باشد.
استفاده از نانو کلی مونت موریلونیت به عنوان حمل کننده دارو های خاص در بدن و همچنین زمان آزاد سازی کنترل شده دارو را توسط این نانو ذرات مشخص می نمایند. با توجه به اینکه این نانو ذرات بر گرفته از طبیعت می باشند و مقدار آن ها از سایر نانو ذرات بیشتر می باشد هزینه های استفاده از این نانو ذرات در صنعت کاهش چشمگیری خواهد داشت،
از این رو در نمایندگی های مجاز فروش این نانو ذرات کلی مونت موریلونیت برای استفاده ی تجاری در صنعت و همگام شدن شرکت هلای مربوط پتروشیمی و نفت با این نانو ذره، این ماده را در حجم بالا وارد نموده و برای فروش با قیمت مناسب عرضه و توزیع نمودند.

1 دیدگاه

  • همان طور که نانو ذرات بسیار زیادی وجود دارد این نوع نانو ذرات هم بسیار مهم و کاربردی است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *