نانو ذرات مس

نانو ذرات مس


پرفروش ترین نوع نانو ذرات با کیفیت مس را از نمایندگی های مجاز ما بخواهید، این مرکز همواره ارائه کننده ی بهترین و با کیفت ترین نوع نانو ذرات مس با قیمت مناسب بوده است.
فناوری های نانو با توجه به تکنولوژی برتر و گسترده ی آن امروزه نقش بسیاری مهمی در زمینه های مختلف و جدید داشته است و اتم ها و عنصر های بارزش را در مقیاس نانو کوچک نموده اند که می توان به یون با ارزش مس اشاره نمود که به صورت نانو ذرات مس تبدیل شده است از جمله موارد استفاده بسیار پر اهمیت نانو ذرات مس، در حوزه ی تصفیه آب و فاضلاب است که می تواند تاثیر بسزایی در نگه داری از محیط زیست و همچنین منابع ارزشمند تجدید پذیر داشته باشد. از منابع آلوده کننده ی سمی آب ارسنیک می باشد از طریق کارخانه جات مختلف به آب شرب یا رودخانه ها ریخته می شود.

نانو ذرات مس برای حذف آرسنیک

این ماده ی آرسنیک باعث ایجاد سرطان و همچنین عارضه های وحشتناکی بر روی پوست انسان می شود از این رو حذف این ماده بسیار قابل اهمیت و توجه می باشد، با رشد تکنولوژی های نانو و ویژگی های عالی یون مس، نانو ذرات مس با تلاش محققان بزرگ دنیا تولید شده است این نانو ذرات دارای قدرت کاتالیزوری بسیار بالا بود و به دلیل نیمه رسانا بودن در انواع حسگر ها استفاده می شود. انواع مرغوب نانو ذرات مس برای استفاده ی صنعتگران و پژوهشگران با خلوص بالا ی ۹۸% در نمایندگی های مجاز فروش به صورت عمده و خرده با بهترین کیفیت و تضمین اصل بودن عرضه و توزیع می گردد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *