گیاهان نیز مانند هر موجود زنده ای به مواد مغذی نیاز دارند، علائمی مثل تغییر رنگ، کوچک ماندن برگ‌ها یا کم شدن جوانه‌ زنی نشانه‌‌های کمبود ریز مغذی‌ها در گیاه هستند؛ کود مایع نانو نسبت به کودهای شیمیایی متداول، تاثیرات زیست محیطی کمتری دارد و همزمان با بازگرداندن شادابی به گیاه، محصولات سالم‌تر و بیشتری برای گیاهان شما به ارمغان خواهد آورد.

تولید کننده کود مایع نانو

قدرت جذب بالا کود مایع نانو

قدرت جذب بالا کود مایع نانو کودهای موجود در بازار به دو صورت شیمیایی و آلی به فروش می رسند؛ کودهای آلی، به دلیل اینکه از مواد زائد گیاهی، حیوانی و کشاورزی تولید می‌شوند. نسبت به کودهای شیمیایی برای سلامتی انسان و محیط‌‌ زیست، ضررهای کمتری دارند و استفاده از آنها در اولویت قرار دارد؛زیرا مواد شیمیایی اثرات منفی ماندگاری در بلند مدت ایجاد می کنند که برای سلامتی انسان مضر است و باعث آلودگی خاک و آب می شوند.

از نظر شکل ظاهری کودها در دو حالت جامد و مایع استفاده می شوند کودهای جامد به صورت ذراتی جامد (گرانول) روی خاک ریخته می شوند و با هر بار آبیاریِ گیاه، مقداری از آن به ریشه ها منتقل می گردد؛ بنابراین تنظیم دقیق میزان استفاده‌ی گیاه از کود مشکل است و عملاً خیلی دقیق نیست. حتی وجود مستمر کود در کنار ساقه برای گیاه می تواند مضر باشد و به دلیل آغشته شدن خاک با کود، امکان کاهش تاثیرات آن وجود ندارد. اما کودهای مایع از ریشه و برگ قابل جذب هستند بنابراین مقداری از آنها با آب مخلوط شده و بر روی گیاه پاشیده می شود، در نتیجه میزان کود و دفعات استفاده از آن راحت تر قابل کنترل است؛ همچنین به دلیل انجام عمل پاستوریزاسیون در مراحل تولید کود مایع، این نوع کود فاقد آلودگی قارچی و انگلی است.


فناوری نانو تغییرات چشمگیری در همه‌ی زمینه‌های زندگی امروز، به خصوص استفاده از منابع طبیعی ایجاد کرده است، اگر مواد، ساختار اصلی خود را براساس مقیاس نانو ترتیب دهند همه‌ی واکنش‌ها بهینه‌تر اتفاق می‌افتد. در زمینه‌ی کود مایع نیز ساختار نانو به دلیل اجزا ریز آن امکان جذب سریع‌تر و بیشتر را فراهم می آورد و تاثیرات مثبت کودهای مایع را دو چندان می کند. تولید کود نانو در ایران از سال 1385 آغاز شده و در حال حاضر با وجود نوع مایع آن نیاز گیاهان در انواع محیط کشت به نحو مطلوب و به صرفه پاسخ داده شده است.

سفارش عمده کود مایع نانو

سفارش عمده کود مایع نانو کود مایع نانو بر پایه‌ی دانش متخصصان و با هدف کاهش مضرات کودهای شیمیایی تولید شده است؛ از آنجا که هدف ما تضمین سلامت محصول و رضایت شماست؛ شرایطی فراهم شده است تا با حذف واسطه‌ها، محصولی با کیفیت و با قیمت مناسب به شما عرضه گردد؛ جهت سفارش کود مایع نانو، فقط کافی است که از طریق فرم مشاوره و سفارش، اطلاعات تماس خود را ثبت نمایید تا از دانش و تجربه‌ی مشاوران ما جهت ثبت سفارش خود بهره‌مند گردید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *