با پیشرفت علم و قدم های مفیدی که در این جهت برداشته شد، هر روز شاهد تولید مواد مختلفی هستیم که در صنایع دارویی، شیمایی و پزشکی کاربرد دارند و می توانند برای تولید انواع محصولات به کار رفته و ساختار آن ها را تغییر دهند؛ یکی از این مواد مهم نانو کربنات کلسیم است که می توان سیستم پزشکی را از مهم ترین مصرف کنندگان آن دانست، چرا که از این محصول برای تولید انواع داروها بهره برداری می نمایند؛ قیمت نانو ذرات کربنات کلسیم که در کشورمان تولید می شود بسیار مناسب بوده و این محصول با کیفیت بالا در دسترس صنایع مختلف قرار می گیرد.قیمت نانو ذرات کربنات کلسیم با کیفیت بالا

نانو ذرات کربنات کلسیم با کیفیت و قیمت ارزان

نانو ذرات کربنات کلسیم با کیفیت و قیمت ارزانبه تازگی کشورمان استفاده از انواع نانو ذرات را برای تولید کالاهای فراوانی به کار برده و بهترین نتایج را از آن کسب نموده است و امروزه مشاهده می کنیم که بسیاری از صنایع مهم و بزرگ ایران، از نانو ذرات کربنات کلسیم که با کیفیت فراوان و قیمت ارزان در دسترس مشتریان قرار دارد، برای ساخت بسیاری از محصولات خود بهره گرفته و به نتایج درخشانی رسیده اند.
در این قسمت به مهم ترین صنایعی که از نانو پودر کربنات استفاده می کنند اشاره می کنیم:

  • صنایع اتومبیل سازی و برای تهیه لاستیک 
  • تولید داروهای بسیار مفید و موثر برای درمان سرطان
  • صنایع تولید رنگ، رزین و چسب
  • عکاسی ها

مشخصات نانو ذرات کلسیم

مشخصات نانو ذرات کلسیم اگر بخواهیم در مورد مشخصات نانو ذرات کلسیم سخن بگوییم، باید به این موارد اشاره کنیم که این ماده عنصری ست که به عنوان زیر لایه در برخی از صخره ها به وجود می آید و آن را در کارخانجات معتبر از ذرات ناخالص جدا نموده و به صورت پودری و یا خمیری به بازار ارائه می نمایند تا صنایع مختلف بتوانند برای تولید محصولات خود از آن بهره برداری کنند.

به عنوان مثال شرکت های تولید کننده سیم، آلیاژها و پلاستیک ها از این پودر استفاده می کنند و یک پوشش مقاوم برای محصولات خود به وجود می آورند و یا در صنایع غذایی از نانو اکسید کلسیم به عنوان یک ماده خام برای جدا نمودن شکر از چغندر قند بهره برده و به این صورت به تولید قند و شکر از این میوه می پردازند.
حتی شاید برای شما جالب باشد بدانید که در ساختار گچ هایی که در دوران مدرسه با آن روی تخته سیاه می نوشتیم، از نانو ذرات کلسیم استفاده شده است.

کاربرد نانو ذرات کربنات کلسیم در صنعت

کاربرد نانو ذرات کربنات کلسیم در صنعتهمانگونه که اشاره شد صنایع مختلف کاربرد وسیع و گسترده ای برای تولید محصولات خود از این ماده می برند و توسط آن ساختار مهمی از کالاهای تولیدی خود را شکل می دهند.
در این قسمت باز هم به چند مورد از کاربرد نانو ذرات در صنعت اشاره می کنیم:

  • قابل استفاده در صنایع رنگ سازی برای رقیق نمودن انواع رنگ ها
  • استفاده به عنوان یک سفید کننده در صنایع تولید ظروف لعاب کاری شده
  • بهبود دهنده انواع تایرهایی که برای اتومبیل ها ساخته می شوند
  • بالا برنده استحکام انواع پلیمرهای لاستیکی

فروش عمده نانو ذرات صنعتی

فروش عمده نانو ذرات صنعتیبا پیشرفت علم محققان، روز به روز بیشتر به خواص نانو ذرات کربنات پی بردند و از همان زمان بود که فروش عمده نانو ذرات صنعتی آغاز شد و این ماده تبدیل به یکی از پایه های مهم و حیاتی ساخت بسیاری از محصولات صنایع مختلف گردید.
بسیاری از مراکز درمانی، برای ساخت داروهای خود توجه ویژه ای را نسبت به نانو ذرات مبذول داشته اند و به تازگی در ساختار بسیاری از داروهای خود از آن بهره برداری می کنند.
تحقیقات نشان داده است نانو ذرات یکی از مهم ترین و پرکاربرد ترین موادی هستند که در صنایع داروسازی از آن ها بهره های فراوانی گرفته می شود و داروهای متعددی را توسط آن ها ساخته و روانه بازار می کنند؛ به عنوان مثال نانو ذرات کلسیم از توانایی بسیار موثری برای انتقال دارو به بافت هایی که دچار سرطان شده اند از خود نشان می دهد و همین موضوع باعث شده است که بسیاری از پزشکان و محققان به نقش موثر این پودر برای درمان سرطان امیدوار بوده و در آینده ای نه چندان دور، داروهای بسیاری را از طریق آن ساخته و در دسترس بیماران قرار دهند. 

خرید انواع نانو ذرات کربنات کلسیم با قیمت مناسب

خرید انواع نانو ذرات کربنات کلسیم با قیمت مناسببسیاری از مراکز صنعتی، از طریق فروشگاه های معتبر اینترنتی اقدام به خرید نانو ذرات کربنات کلسیم با قیمت مناسب نموده اند و از آن برای تولید بسیاری از محصولات خود بهره می گیرند.
خوشبختانه مدتی ست که در کشورمان کارخانجاتی شروع به فعالیت در زمینه تولید ذرات کربنات نموده اند و به این صورت نیاز صنایع مختلف را به این پودر موثر و عالی برآورده نموده اند و متخصصین و کارشناسانی که در این زمینه تحقیقات گسترده ای را انجام داده بودند، توانستند پودر نانو ذرات را با بهره گیری از استانداردهای روز جهانی ساخته و به بازار ارائه نمایند و این خبر بسیار خوبی برای کشورمان است که هر روز قدم بزرگ تری در زمینه تولید مواد شیمایی مورد نیاز برای صنایع مختلف برداشته و کشورمان را از این نظر به خود کفایی می رسانند.

در میان بسیاری از داروهای معدنی که این روزها تولید شده و در دسترس مصرف کنندگان قرار دارد، نانو کلسیم دارای ویژگی های منحصر به فردی بوده و با محیط زیست سازگاری بیشتری دارد و به همین سبب است که تولید و عرضه نانو ذرات برای بیماری هایی که استخوان را درگیر می کنند بسیار موثر است.
بیماری هایی مانند نقص های به وجود آمده در استخوان و یا ضایعاتی که با خود پوسیدگی استخوان را به همراه آورده و آن را آسیب پذیر می نمایند.

تولید و سنتز نانو ذرات کربنات کلسیم در کشور

تولید و سنتز نانو ذرات کربنات کلسیم در کشورکارخانجاتی که در زمینه تولید و سنتز ذرات کربنات کلسیم در کشور به فعالیت مشغول هستند با استفاده از رسوبات به دست آمده از نیترات کلسیم و ترکیب آن با کربنات سدیم اشباع آن را سنتز می نمایند و در دسترس تولیدکنندگان محصولات مختلف قرار می دهند.
یکی از مهم ترین ویژگی هایی که منجر به فروش نانو مواد در حجم گسترده شده این است که در ساختار آن هیچ گونه ماده سمی وجود ندارد و همین موضوع باعث شده است که بسیاری از صنایع غذایی و تولید کننده دارو، از آن بهره گرفته و روند تولیدات خود را قدرتمند و پر ثمر نمایند.
نانو ذرات همیشه در دسترس است و استفاده از آن هیچ گونه خطری ندارد و حتی می توان گفت قیمت نانو پودر کربنات نیز نسبت به سایر عنصرهای موجود در طبیعت بسیار ازران و مقرون به صرفه می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *