فناوری نانو و محصولات نانو، عنوان هایی هستند که نام آنها را در تولیدات مختلف شنیده ایم. این شاخه از تکنولوژی که برای ما  نسبتا جدید است، کاربردهای زیادی در زندگی امروز ما دارد و روز به روز هم استفاده از آنها بیشتر می شود. نانو اکسیدهای فلزی با تولیدات و محصولات و کاربردهای زیادی که دارند، حوزه مناسب برای دنیای تجارت هستند و در این صورت قیمت نانو اکسید فلزی ایران هم از موارد مورد توجه برای فعالان خرید و فروش این محصولات است.

لیست قیمت انواع نانو اکسید فلزی درجه یک در ایران

نانو ذرات و اکسید فلزی در بازار تهران با قیمت باورنکردنی

نانو ذرات و اکسید فلزی در بازار تهران با قیمت باورنکردنیابتدایی ترین سوالی که ممکن است به ذهن اهل تجارت بیاید این است: نانو اکسید فلزی چیست و چه چیزی ما را ترغیب می کند تا به حوزه تجارت نانو اکسید صنعتی وارد شویم؟

اگر بخواهیم به این سوال به صورت ساده پاسخ دهیم می توانیم در ابتدا از توضیح نام این محصول شروع کنیم، نانو به معنی ذرات بسیار ریز است که توضیح کاربردهای گسترده آن را خواهیم گفت، فلز هم برای ما مفهوم آشنایی است.

به عنوان مثال از ساده ترین و شناخته شده ترین کاربردهای فلز می توانیم به این موارد اشاره کنیم:

  • در جاهایی که نیاز به پوشش و عایق برای کنترل دما داریم فلزها و به تبع آن محصولات امروزی نانو اکسید ذرات حضور دارند.
  • تولید محصولات فلزی یا نوع نوین آن، یعنی نانو اکسید ذرات، باعث می شود از آنها در جاهایی که بحث انتقال انرژی وجود دارد استفاده شود.

 

لیست خریداران نانو اکسید فلزی ایرانی در کشور های خارجی

لیست خریداران نانو اکسید فلزی ایرانی در کشور های خارجی

با توجه به پیشرفتهایی که در طی سالهای اخیر در مورد تولید نانو اکسید در ایران صورت گرفته، شاهد این هستیم که در ابزارهای مربوط به تولید و ذخیره انرژی از محصولات صنعت تولید نانو ذرات استفاده می شود. مثلا:

  • باطری های لیتیوم یون که استفاده گسترده ای دارند، از باطری های موجود در تلفن‌های همراه ما تا صنایع انرژی بزرگتر.
  • سلول های سوختی، سلول های که برای ذخیره و تولید انرژی از فناوری های به روز و در حال پیشرفت هستند. از آنها در منابع ذخیره انرژی ساده مثل پاور بانک موبایل تا صنایع بزرگتر مثل تولید انرژی خورشیدی استفاده می شود‌.

با همین توضیحات مختصر، همانطور که شاهد هستید، فروش نانو اکسید بازار خرید بسیار بالا و جذابی در اختیار دارد.

فروش شگفت انگیز نانو اکسید صنعتی ارزان قیمت

فروش شگفت انگیز نانو اکسید صنعتی ارزان قیمتاگر به دنبال این هستید که ارزانترین نانو اکسید فلزی را تهیه کنید، این مورد را هم در نظر بگیرید:

 همه اعضای خانواده یک نوع نانو اکسید فلزی دارای یک خاصیت نیستند، بلکه با توجه به اندازه و ضخامتی که از آنها استفاده می کنیم خاصیت‌های متفاوتی پیدا می کنند. مثلا یک نوع از نانو اکسید ایران با ضخامت ۱۰ نانو متر، با همان نوع نانو اکسید با ضخامت ۱۰۰ نانو متر خواص متفاوتی دارد. پس در خرید نانو اکسید به فاکتور ضخامت هم توجه داشته باشید.

اگر تا به حال به دنبال راه حل های نوین، با اثربخشی بالا، برای پاکسازی آب و هوا بوده اید، بهترین راه حل از نظر شما چه بوده است؟

امروزه مشکلات زیست محیطی و اثرات مخرب آن برای زندگی انسانها و موجودات دیگر از کسی پوشیده نیست. از مهم ترین موارد داشتن آب سالم برای نوشیدن و هوای سالم که برای ادامه حیات بسیار ضروری است.

از طرفی محدودیت منابع آب قابل مصرف هم مانع از این می شود که آبهای مورد استفاده قرار گرفته یا آلوده شده را رها کنیم و به دنبال منابع سالم جدید باشیم.

پس راه حل معقول چیست؟ قطعا به صرفه ترین و معقول ترین راه، پاکسازی و پاک کردن آب و همچنین هوا از آلودگی ها و استفاده مجدد و بی خطر از آن است.

یکی از بی‌رقیب ترین راه های پاکسازی آب و هوا که در پیش رو داریم، استفاده از فناوری نانو و به طور خاص نانو اکسید فلزی است. این ذرات نانو آب و هوا را به روش زیر به طور کامل پاکسازی کرده و با درصد خلوص بالا در اختیار ما می‌گذارند:

  • ذرات نانو ابتدا ذرات آلاینده را که در آب و هوا وارد شده به اصطلاح می شکنند و تجزیه می کنند.
  • پس از شکسته شدن، ذرات ایجاد کننده آلودگی آماده خروج هستند که ذرات نانو استفاده شده آنها را در خود جذب کرده و همراه خود از محیط آبی یا هوا خارج می کنند.

فروشگاه اینترنتی نانو اکسید ذرات فلزی

فروشگاه اینترنتی نانو اکسید ذرات فلزیکشور ما از نظر ذخایر نفتی بسیار غنی است و صنعت پلیمر هم که از صنایع پر سود وابسته به نفت است، بازار تولید و فروش خوبی را هم در ایران هم در خارج از ایران به خود اختصاص داده است.

جالب است بدانیم نانو اکسیدهای فلزی در صنعت پلیمر هم حضور دارند و در ماشین آلات و محصولات پلیمری به شکل گسترده استفاده می شوند.

شرکت های پخش و توزیع نانو اکسید آهن مغناطیسی

شرکت های پخش و توزیع نانو اکسید آهن مغناطیسینانو اکسید آهن مغناطیسی خاصیت‌های جالبی دارد، از جمله اینکه:

  • فرسوده شدن در آنها خیلی کم اتفاق می افتد و می توانیم به مقاومت و خورده نشدن آنها در طول زمان یا در شرایط سخت مطمئن باشیم.
  • قابلیت این را دارند که پس از استفاده، مجددا بازیافت شوند و به چرخه تولید و مصرف برگردند.
  • می توانیم هر شکل و اندازه ای که می خواهیم به آنها بدهیم و از نظر شکل دهی بسیار انعطاف پذیر هستند.
  • قابلیت نفوذ ندارند و کاملا می توانیم اطمینان داشته باشیم ذرات ناخواسته یا آلودگی ها به هیچ عنوان به آنها نفوذ نخواهد کرد.

تولید نانو اکسید با بهترین دستگاه های روز و مواد اولیه

تولید نانو اکسید با بهترین دستگاه های روز و مواد اولیهپزشکی و بهداشت و سلامت، مقوله های مهمی که زندگی بدون آنها ممکن نیست. نانو اکسیدهای با کیفیت تولید شده در این زمینه ها هم نقش مهمی دارند و روز به روز زمینه های حضور جدیدتر هم برای صنعت نانو اکسید فلزی در پزشکی و سلامت در حال ایجاد شدن است. به طور مثال:

  • تجهیزات نمایش دهنده و دستگاههای تشخیص پزشکی.
  • فرآیندهایی که برای جذب دارو در بدن بیمار باید اتفاق بیفتد.
  • زمینه های در حال پیشرفت در پزشکی ارتوپدی.

از جمله شناخته شده ترین قسمت‌های پزشکی هستند که فناوری نانو ذرات فلزی حضور پر رنگ دارند.

نانو اکسید روی و فلزی باکیفیت درجه یک و قیمت عالی

نانو اکسید روی و فلزی باکیفیت درجه یک و قیمت عالینانو اکسید روی ذراتی هستند که فرایند تولید آن پیچیدگی زیادی ندارد. از این رو قیمت تمام شده تولید آن هم معقول و مقرون به صرفه است.

بازار مصرف نانو اکسید روی هم جدا از صنایع بزرگ، به بازار روزانه مصرف ما هم مربوط است. مثلا:

  • محصولات بهداشتی پرکاربرد و روزمره ما که قسمت جدا نشدنی زندگی ما هستند، محصول پرطرفداری مثل ضد آفتاب. به دلیل اینکه اکسید روی خواص ضد آلودگی و ضد التهابی دارد، از این ماده در تولید ضد آفتاب ها استفاده می کنند.
  • اکسید روی برای رفع مشکلات معمول پوستی از سالیان خیلی دور تا به امروز در تولیدات پزشکی مثل کرمها و پمادهای ضد التهاب و ترمیم کننده پوست استفاده می شده است.
  • زندگی روزمره و ماشینی ما به استفاده از لاستیک گره خورده است. هر روز در اطراف خود با وسایل نقلیه سر و کار داریم و زندگی بدون آنها برای مردم عادی تا کسانی که مشاغل مربوط به آن دارند غیر ممکن است. در تولید لاستیک برای ماشین آلات هم نانو اکسید فلزی حضور دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *