نانو ذرات ژلاتین

نانو ذرات ژلاتین


انواع جدید تولید شده ی نانو ذرات مرغوب و اصل ژلاتین در نمایندگی های مجاز فروش با خلوص بالا عرضه می گردد این نوع نانو ذرات دارای استفاده های صنعتی و پزشکی بوده و با قیمت ویژه عرضه می گردد.
نانو ذرات مختلف به دلیل پتانسیل‌ و کاربرد های زیادی که در تمامی زمینه نانو فناوری دارند بسیار حائز اهمیت می‌باشند از این رو در دههای جدید تولید این نوع نانو ذرات برای کمک به تمامی صنایع افزایش یافته است و این تکنولوژی عظیم در تمامی کشور ها خصوصا ایران با داشتن دانش فراوان در حوزه ی نانو بسیار فراگیر شده است. از جمله نانو ذرات ارشمند در حوزه ی صنعت پزشکی که بسیار قابل اهمیت می باشد نانو ذرات ژلاتینی می باشند. نانو ذرات ژلاتینی همان نانو ذرات پروتئینی می باشند که در اندازه های معمول ۵۰ تا ۳۰۰ نانو متر تولید می شوند. از موارد ی که این نوع نانو ذرات در پزشکی قابل اهمیت نموده است
بحث پروتیئن ها می باشد و در دستکاری نانو ساختار های آن ها تحقیقات گسترده ای صورت پذیرفته است که این عمل باعث بهبود کاربرد های آنها شده و تشخیص و درمان بیماری سریعتر انجام می شود. و همینطور پژوهشگران همواره به دنبال راهی آسان تر برای انتقال دارو به بدن می باشند و نانو ذرات ژلاتینی برای انتقال دارو های ضدسرطانی به خصوص تومور های مغزی مورد استفاده قرار گرفته اند. این روش به این صورت می باشد که در آن نانو ذرات مربوطه به کمک لایه‌ای از ژلاتین پوشانده می‌شوند و در ادامه بدون نیاز به عمل جراحی از طریق مجاری بیرونی به محل مورد نظر انتقال خواهد یافت. این خصوصیات عالی نانو ذرات ژلاتینی که قابلیت عبور از سد خونی مغزی و مجاری را دارا می باشند باعث گردیده است که به عنوان گزینه مناسبی جهت انتقال دارو شناخته شود.
این نوع نانو ذرات با هزینه های کمتری تولید شده و هیچگونه عارضه ی مخربی را برای بدن و محیط زیست ندارند زیرا با فناوری عظیم نانو تولید شده است، این نوع نانو ذرات تولید شده با خلوص بالا جهت استفاده در صنعت پزشکی و پژوهشی در نمایندگی های مجاز فروش با قیمت مناسب عرضه می گردد.

2 دیدگاه

  • سلام وقت بخیر

    انواع جدید تولید شده ی نانو ذرات ژلاتین شما از چه منبعی هست (گاو، خوک، ماهی یا …)؟ لطفا قیمت، مشخصات و مقدار پک موارد موجود را اعلام بفرمایید.
    با کمال تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *