فروش نانو ذرات اکسید پودر آهن

فروش نانو ذرات اکسید پودر آهن


در نمایندگی های مجاز فروش محصولات نانو، انواع بهترین نانو ذرات اکسید آهن به صورت پودری موجود می باشد، قیمت این محصول عالی بسیار مناسب برای خرید شما پژوهشگران و تجار گرامی می باشد.
اکسید های پودر آهن با رنگ قهوه ای، در ابعاد ذخیره ای و پوشش دهی اطلاعات، وسایل حرارتی و مگنتواپتیکی، افزایش مقاومت مغناطیسی و … موثر بوده است و با کوچک کردن ابعاد این ذرات در حد نانومتر و حتی کوچکتر، اثرات آن افزایش چشمگیری خواهد داشت و کابرد آن در صنعت را بیشتر و بیشتر می شود. این نانو ذرات اکسید پودر آهن در پوشش دهی پلاستیک، لاستیک، سیلیکون، آلیاژ های مختلف عناصر،و همچنین صنعت دارو قابل استفاده می باشند مخصوصا آهن سه ظرفیتی که توانایی بالاتری در واکنش های مختلف دارد.
از دیگر کاربرد های فوق العاده ی این محصول به استفاده های بیولوژیکی می توان اشاره نمود که سم زدایی مایعات می باشد همچنین در تصویر برداری های رنگی نیز کاربرد فراگیری دارد. آهن به دلیل خاصیت مغناطیسی بالایی که دارد در جدایی عناصر مختلف نیز در صنعت های مختلف مورد استفاده می باشد.
خوشبختانه دانش این محصول در کشور نیز رایج گردیده است و اکثر هموطنان عادی نیز با خواص فوق العاده ی نانو ذرات آشنا گردیده اند در نمایندگی های مجاز فروش این محصول بسیار موثر و با ارزش موجود می باشد درصد خلوص این محصول ۹۸ درصد می باشد همچنین باید خاطر نشان کرد، این نانو ذرات اکسید پودر آهن با قیمتی بسیار مناسب و شرایط ایده آل به فروش می رسد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *