نانو ذرات روی

نانو ذرات روی


انواع نانو ذرات مرغوب و درجه یک روی در نمایندگی های مجاز فروش با خلوص بالا عرضه می گردد این نوع نانو ذرات ارزشمند استفاده های فراوانی دارند و با قیمت فروش مناسبی ارائه می شوند.
تکنولوژی های پیشرفته ی نانو در تمامی عرصه ها به مرحله تجاری شدن نائل گشته است اتم روی با داشتن ویژگی های بسیار عالی همچون ساختار شیمیایی آن قابلیت بسیار بالا برای تبدیل شده به نانو ذرات دارد و واکنش هایی بسیار مناسب را انجام می دهد با توجه به واکنش هایی که این ماده ی نیمه رسانا انجام می دهد در صنعت بسیار مورد توجه قرار گرفته است. از جمله یون های که تاثیر فراوانی بر بهتر شدن زندگی انسان دارد، یون های روی می باشد،
نانو ذرات روی قابلیت استفاده های فراوانی فراوانی در صنایع آرایشی و بهداشتی دارد از این رو شرکت های مزبور با توجه به قابلیت بسیار زیاد پودر نانو ذرات روی، این ماده با ارزش را در مصارف تجاری شرکت خود استفاده می نمایند. و همچنین در صنایع مختلف دیگری به استفاده از نانو ذرات روی علاقمند می باشند و این پودر با ارزش را خریداری می نمایند، وجود خاصیت رسانایی این یون باعث گردید نانو ذرات روی در صنایع الکتریکی بسیار مورد استفاده قرار گیرند و در حسگر های مختلف این روکش نصب می گردد. انواع خالص و بسیار ارزشمند پودر های نانو ذرات روی در نمایندگی های مجاز فروش به صورت عمده و خرده جهت مصارف پژوهشی و تجاری با قیمتی منصفانه عرضه می گردد.

1 دیدگاه

  • قابلیت های بسیار بالایی دارد و در صنعت ارایشی بهداشتی هم حرفی برای گفتن دارد،و ممنونم بابت مطالبتون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *