نانو کلویید مس، جزو صنایع پایین دستی مس و صنایع دانش بنیان، محسوب می شود که تنها در اختیار دو کشور قرار دارد مجموعه تولیدی ما، افتخار دارد که به این تکنولوژی پیشرفته، دست پیدا کند و تنها تفاوت آن با نوع خارجی، قیمت پایین و کیفیت بالای آن می باشد. توزیع کننده نانو کلویید مس، مفتخر است این محصول مفید و پرکاربرد را در بین متقاضیان گرامی، پخش کند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر، با کارشناسان حوزه، تماس بگیرید.

توزیع کننده نانو کلویید مس

بررسی کاربرد نانو کلویید مس

بررسی کاربرد نانو کلویید مس دانشمندان ایرانی، موفق به تولید پارچه آنتی باکتریال، برای لباسهای مخصوص پزشکی و جراحی، گان و ماسک و … با استفاده از این تکنولوژی شدند و موفق به بومی سازی مواد محلول آنتی باکتریال و آنتی ویروس شدند. کلویید مس، به علت نانو مقیاس بودن و دارا بودن نسبت سطح در حجم بالا، خواص ضد میکروبی دائم به وجود می آورد. در این حالت تبدیل فلز به یون فلزی، آهسته انجام می شود و پوشش ایجاد شده بر سطوح مختلف، چندین سال، خاصیت ضدمیکروبی خود را، نگه می دارد.

بعضی از کاربردهای نانو کلویید مس، عبارتند از:

• در اثر اضافه شدن به پلاستیک، پوشش و پارچه، همچون عامل ضد باکتری، ضد قارچ و ضدمیکروبی، کارایی دارد.

• در کشاورزی ارگانیک و بدون کاربرد سموم، به عنوان ماده آفت کش، کاربرد دارد.

• در تولید مکمل های غذایی، از آن بهره می گیرند.

• در برابر امواج الکترومغناطیسی، نقش محافظ را بازی می کند.

• در رایانه و برد الکتریکی، به عنوان هیت سینک عمل می کند.

• محلول انتقال حرارتی مناسبی، می باشد.

• به عنوان روان کننده، استفاده می شود.

• عامل چسبندگی و مقاومت در کامپوزیت ها می باشد.

• در ساخت چسب رسانا و جوهر، از آن استفاده می شود.

• به عنوان سنسور گلوکز، عمل می نماید.

اطلاعاتی در مورد نانو کلویید مس

اطلاعاتی در مورد نانو کلویید مس نانو کلویید مس در ایران به علت در دسترس بودن مواد و تلاش و اهتمام نخبگان و جوانان این مرز و بوم، تولید می شود. آنالیز سایز ذرات با روش FE- SEM تعیین می کند که اندازه ذرات زیر ۳۰ نانو متر می تواند تولید و قابل استفاده باشد. همچنین با استفاده از این علم ، منسوجات آنتی باکتریال را از نانو ذرات مس، تولید می کنند و محلول آنتی باکتریال و آنتی ویروس تولید شده بر پایه ذرات مس، خاصیت دایمی، ایجاد می نماید.

بر اساس تحقیقات انجام گرفته، این محلول در صورتی که رقیق شود ۴ برابر قابلیت دارد که باکتری های قویتر از ویروس کرونا را نیز از بین ببرد. انواع نانو کلویید، علاوه استفاده در صنعت کشاورزی و تولید پارچه آنتی باکتریال در تولید کاشی و سرامیک ، تولید رنگ، تولید فرش و موکت و در تولید تجهیزات پزشکی و بهداشتی و صنعت بسته بندی در کارخانجات تولید داروی زیست پزشکی، در تولیدات نظامی و کاربردهای بیشمار دیگر و در صنایع مختلف، مورد استفاده می باشد.

قیمت انواع نانو کلویید مس

قیمت انواع نانو کلویید مس نانو ذرات مس، جایگزین نانو ذرات نقره و طلا، محسوب می شوند. نانو کلویید مس از ترکیب نانو ذرات مس در آب مقطر، تولید می شود. نانوذرات مس به دلیل قیمت ارزان به نسبت فلزات گرانبها چون نقره و طلا و نیز سازگاری بالا با محیط زیست، در صنایع گوناگون، کاربرد دارد.خود مس، یک عنصر مفید و پرخاصیت برای عملکرد اندام انسان می باشد و به طور میانگین، یک انسان باید روزانه یک تا ۵/۱ از آن استفاده نماید.

مرکزفروش مواد شیمیایی و صنعتی ما، خدماتی در عرصه فروش نانو کلویید مس با کیفیت عالی و قیمت مناسب، به مشتریان عزیز این حوزه، ارائه می دهد. شما می توانید برای تهیه آن، به فروشگاه ما مراجعه کنید و این محصول را با حجم عمده و مستقیم از ما، خریداری نمایید. قیمت نانو کلویید مس، به علت حذف واسطه ها و عرضه مستقیم آن، از تولید کننده به مصرف کننده، پائینتر از بازار می باشد. همچنین می توانید به پایگاه اینترنتی ما، مراجعه کنید و محصول مورد نظر را به صورت آنلاین، سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت، به آدرس تعیین شده توسط شما، ارسال کنند تا از مزایای خرید اینترنتی، برخوردار شوید.

1 دیدگاه

  • علم نانو بسیار به دانشمندان ایرانی مدیون است چون که دنیا را به سوی دیگری هدایت کرده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *