می توان گفت اکسید در حقیقت یک نیم رسانای نوع n با گاف نواری پهن محسوب می شود که پهنای گاف انرژی آن eV 3/6 به شمار می رود به نحوی که غالبا به شکل یک پودر سفید یا خاکستری است که در اثر اکسیداسیون فلز قلع مذاب با درجه بالا تولید می شود و عموما هم کاملا خالص با درجه 99در صد به بالا توسط تولید کنندگان مختلف تولید می شود ،

از طرف دیگر نانو ساختار های اکسید قلع( sno2)به این خاطر که دارای ویژگی هایی از جمله پایداری در شرایط جوی مختلف و همچنین شفافیت در ناحیه امواج مرئی ،و وجود حساسیت نسبت به گاز های مختلف هستند از جمله محبوب ترین اکسید ها به شمار روند به نحوی که روش تهیه نانو اکسید قلع را می توان نوعی روش حرارتی دانست که به نوعی یک روش سنتز شیمیایی محسوب می شود که در جهت ساخت ذرات اکسید فلزی در ابعاد نانو صورت می گیرد

نانو اکسید تیتانیوم کارایی زیای دارد

تولید کننده نانو اکسید تیتانیوم

منظور از نانو اکسید تیتانیوم چیست؟

منظور از نانو اکسید تیتانیوم چیست؟ نانو اکسید زیر کونیا در اسم و انواع مختلف نیز وجود دارد که در زیل به آن اشاره می کنیم: اکسید زیرکونیوم، نانو پودر زیر کونیوم، کارایپودر زیر کونیا، دی اکسید زیر کونیا، زیر کونیوم دی اکسید، نانو ذرات اکسید زیر کونیوم، اکسید زیر کونیوم اکسید. دی اکسید زیر کونیوم مهم ترین ترکیب زیرکونیوم است که به دلیل خواص بالایش در محصولات بسیار زیادی مورد استفاده قرار می گیرد، ساختار نانو ذرات اکسید

زیرکونیوم به شرح زیر می باشد: نانو ذرات اکسید زیرکونیوم با ساختار مخلوط مونوکلینیک با استفاده از زیرکونیوم IV استات هیدروکسید استات به عنوان پیشرو فلز ، پلیوینیل پیرولیدون به عنوان عامل مهار ، و با استفاده از آب دیونیزه شده به عنوان حلال ، با روش درمان حرارتی سنتز شدند.

مواد شیمیایی مخلوط شده و هم زده شدند تا یک محلول همگن ایجاد شود و آخرت به طور مستقیم تحت آزمایش برای دستیابی به پودر نانوکریستالی خالص ، که توسط آنالیزهای FTIR ، EDX و XRD تأیید شده بود ، انجام شد. کنترل اندازه و خواص نوری نانوذرات از طریق تغییر در دمای محاسبه از 600 تا 900 درجه سانتیگراد حاصل شد. اندازه ذرات متوسط ​​به دست آمده از طیف XRD و تصاویر TEM نشان داد که با افزایش دمای کلسیناسیون ، اندازه ذرات افزایش می یابد.

پ

بررسی کاربرد نانو اکسید تیتانیوم

بررسی کاربرد نانو اکسید تیتانیوم آب های حاصل از کارخانجات نساجی ودیگر کارخانجات که آب های حاصل از آنها با انواع رنگ ها در هم آمیخته است استفاده کرد .و از جمله دیگر استفاده های این نوع از نانو ذرات را می توان در سنسور های گازی ،سلول های خورشیدی ،به عناون آند در باتری های لیتیمی یا در ساخت انواع موارد الکترودی یا انواع خازن ها و کاتالیست ها دانست . لذا وجود همین مصارف کاربردی برای این نوع از نانو ذرات به اهمیت و حساسیت آن افزوده و به عنوان مساله مهمی نانو اکسید ها مطرح می شود .

لذا باید گفت استفاده از این نانو ذرات ها صرفا محدود به مورادی که ذکر شد هم نیست و از جمله مصارف دیگر آن را می توان در ذخیره سازی اطلاعات مغناطیسی و تصویربرداری تشدید مغناطیسی و ساخت نمایشگرهای کریستال مایع و همچنین استفاده از آن در جهت فعالیت های ضد باکتری در برابر باکتریه ای گرم مثبت و گرم منفی و همچنین استفاده از آن در لعاب و کدر کردن لعاب که در آنجا به عنوان مایع ساز عمل می کند که معمولاً در محدوده 5-10٪ اضافه می شودکه در صورت استفاده صحیح ، لعابی مات و براق ایجاد خواهد شد و یا صیقل دهی سطوح و حلالیت را می توان از دیگر کاربرد ها و مصارف این نوع از نانو اکسید دانست .

شرکت عرضه نانو اکسید تیتانیوم

شرکت عرضه نانو اکسید تیتانیوم شما می توانید خرید نانو اکسید تیتانیوم را از فروشگاه نانو صدرا انجام دهید. این محصول در برند های مختلف در نانو صدرا موجود می باشد. این فروشگاه فعال در زمینه فروش نانو اکسید تیتانیوم میباشد که آن را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به مشتریان ارائه می کند. برای خرید این محصول از فروشگاه نانو صدرا که توزیع کنندگان نانو اکسید تیتانیوم میباشد کافیست به وبسایت این مجموعه بروید.

عرضه نانو اکسید بسیار راحت است کاربرد نانو اکسید بسیار زیاد است تولید کننده نانو بسیار راحت است.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *