نانو لوله های کربنی خواص فوق العاده ای دارند و در صنعت، ساختمان سازی، پترو شیمی، الکترونیک و … استفاده می شوند. این محصولات تک جداره و یا چند جداره هستند. امروزه خرید نانو لوله کربنی تک جداره به عنوان یکی از پرکاربرد ترین محصولات نانو، برای مصارف گوناگون مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است.

خرید نانو لوله کربنی تک جداره با خلوص بالا

ارزانترین مدل نانو ذرات لوله کربنی در بازار ایران

این محصول در ایران، در کارخانه های متعددی با مواد اولیه مناسب تولید می شود.

با توجه به کاربرد نانو لوله کربنی و خواصی که دارند،  استفاده از آن ها روز به روز در حال افزایش است به همین جهت فروش مواد نانو از جمله نانو لوله کربنی با قیمت مناسب و ارزان انجام می شود.

شکل نانو لوله کربنی معمولا به صورت استوانه ای است.

تولید این محصولات در کارخانه ها، باید با رعایت تمامی نکات و استاندارد ها انجام شود.

کربن، یکی از مهم ترین عناصر موجود در طبیعت است که در ساخت این لوله ها استفاده می شود؛  کربن موجود در این لوله ها قابلیت جذب بسیاری از آلاینده های موجود در محیط را دارد، که از مهم ترین آلاینده ها می توانیم به جیوه که  بسیار خطرناک و سمی است اشاره کنیم. جذب جیوه توسط نانو لوله های کربنی، کمک بزرگی به بهداشت محیط کارخانه ها به خصوص برای کار کنان و کارمندان در این محیط ها می کند.

خرید ارزان قیمت نانو لوله کربنی در ایران از راه های مختلفی امکان پذیر است. خرید این محصولات به صورت عمده و یا به صورت مستقیم با قیمت بهتر و مناسب تری انجام می شود.

ارزانترین مدل نانو ذرات لوله کربنی در بازار ایران

مشخصات نانو لوله های کربنی چند دیواره

ویژگی های نانو ذرات به گونه ای است که می توانند از این ذرات برای تولید و ساخت مواد مختلف و پر کار بردی استفاده کنند.

نانو ذرات استفاده شده در لوله های کربنی باعث می شوند که: این لوله ها چگالی پایین،  قدرت رسانایی گرمایی بالا، ظریب الکتریسیته بالا، گسیل و جذب نور بالایی داشته باشند.

نانو لوله های کربنی از چند لایه، که هر کدام از لایه ها ضخامتی حدود یک اتم کربن  دارند و به شکل لوله های تو خالی ساخته می شوند.

نمونه های چند جداره نسبت به نمونه های  تک جداره قدرت و قابلیت های بیشتری دارند.

این لوله ها مقاومت زیادی در برابر گرما داشته و اگر در معرض درجه حرارت بالایی قرار بگیرند ذوب نشده و آسیبی نمی بینند.

تخلخل در نانو لوله های کربنی چند جداره نسبتا زیاد است و به همین علت از این لوله ها در فرایند تصفیه سازی آب و فاضلاب ها نیز استفاده می شوند.

مشخصات نانو لوله های کربنی چند دیواره

فروش نانو لوله کربنی تک جداره با خلوص بالا

خواص نانو لوله کربنی تا حد بسیار زیادی به کیفیت مواد اولیه در هنگام ساخت بستگی دارد. هر چه درصد خلوص مواد اولیه بیشتر باشد کیفیت نهایی محصول نیز بالا تر است.

قیمت انواع نانو ذراتی که در هنگام ساخت نانو لوله های کربنی استفاده می شوند نسبتا بالا است و به همین جهت ممکن است قیمت نهایی محصول تولید شده نیز بالا باشد، اما با این وجود تولید کنندگان تلاش می کنند که بهترین کیفیت از محصول را با قیمتی مناسب وارد بازار خرید و فروش کنند.

عنصر اصلی ای که در ساخت این لوله ها وجود دارد کربن است. هر چه درصد خلوص کربن بیشتر باشد، نانو لوله های کربنی تک جداره و چند جداره از خواص بهتری برخوردار می شوند.

فروش نانو لوله کربنی تک جداره با خلوص بالا

کاربرد نانو لوله کربن در صنعت ساختمان

همان طور که در بالا تر نیز گفته شد: از نانو لوله های کربنی در ساختمان سازی نیز استفاده می شود.

یکی از اصلی ترین مواد در هنگام ساختمان سازی، بتن است. از اضافه کردن نانو لوله های کربنی به بتن در ساختمان سازی استفاده زیادی می شود.

هنگامی که این محصول به بتن اضافه می شوند، استحکام و مقاوت بتن تا چندین برابر افزایش پیدا می کند و این امر باعث محکم تر شدن دیوار های بتنی و بسیاری از قسمت های دیگر ساختمان خواهد شد.

به علت رسانایی گرمایی بالا و مقاومتی که نانو لوله های کربنی در برابر گرما و درجه حرارت بالا دارند، از این مواد به عنوان پوششی برای بتن نیز استفاده می شود.

به طور کلی خواص نانو ذرات باعث شده است که مواد زیادی به کمک این ذرات تولید شده تا زمینه های متعددی استفاده شوند‌ به همین جهت تولید نانو ذرات هر روز در حال افزایش است.

کاربرد نانو لوله کربن در صنعت ساختمان

عرضه تجاری نانو لوله کربنی با قیمت عالی

از دیگر خواص نانو لوله های کربنی می توان به عنوان کاتالیز گر به آن ها اشاره کرد.

کاتالیزور ها موادی هستند که‌: معمولا سرعت واکنش های شیمیایی مهم را تا حد زیادی افزایش داده و در نهایت، در پایان واکنش خود دست نخورده باقی می مانند.

نانو لوله های کربنی می توانند در برخی موارد نقش کاتالیزور را داشته باشند؛ زیرا سطح زیادی برای انجام واکنش شیمیایی فراهم می کنند و از این طریق بر سرعت انجام واکنش های شیمیایی تاثیر می گذارند.

از دیگر فواید این لوله ها می توان به تصفیه هوا اشاره کرد. آلودگی هوا مشکل اصلی جوامع امروزی است و با استفاده از نانو لوله های کربنی می توان میزان این آلودگی ها را کاهش داد.  این لوله ها به دلیل داشتن سطح زیاد و اندازه حفره ها ی داخلی ای که در آن ها وجود دارند، می توانند هوا را تصفیه کنند.

با توجه به این موارد تولید کنندگان تلاش می کنند تا این لوله ها را با قیمتی مناسب وارد بازار کنند، تا خرید آن برای عموم امکان پذیر باشد.

با توجه به تولید گسترده نانو لوله های کربنی در صنعت و تجارت تولید این مواد با کیفیت بالا و قیمت مناسب بسیار اهمیت دارد.

عرضه تجاری نانو لوله کربنی با قیمت عالی

تولید انبوه نانو لوله کربنی در کشور

طکاربرد و استفاده از مواد نانو مانند نانو لوله های کربنی به قدری گسترده است که نمی توان به تمام موارد آن اشاره کرد.

چندین سال است که نمونه های تک جداره و چند جداره از این محصول، توسط شرکت های معتبری وارد بازار شده و با توجه به کاربرد گسترده ای که این مواد در زمینه های مختلف دارند، کارخانه ها و شرکت های تولید کننده این محصول را به طور انبوه در سطح کشور تولید کرده و با قیمتی مناسب به فروش می رسانند.

با  توجه تاثیر فوق العاده ای که این لوله ها در زمینه ساختمان سازی، نفت، پترو شیمی، صنعت، تصفیه آب و الکترونیک داشته اند نیاز به این مواد هر روز در حال افزایش است و تولید کنندگان با استفاده از بهترین و خالص ترین مواد اولیه در شرایطی مناسب این محصول را تولید می کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *