در سالهای اخیر علم جدید مواد به نام نانو به وجود آمد بسیاری از مواد و عناصر در حالت نانو یعنی ریزترین حالت ممکن اثر بخشی های بیشتری دارند به همین علت برای استفاده بهتر، در اندازه نانو از آنها استفاده میکنند، تیتانیوم یکی از آنهاست که فلزی سبک و دارای رنگ سفید است و به علت خواص ویژه در مقیاس نانو از آن استفاده میشود،و هم به دلیل رنگ سفید برای رنگدهی بسیاری از محصولات استفاده میشود.

در صنعت به آن نانو دی اکسید تیتانیوم گفته میشود از مهمترین ویژگی های آن مقاومت در مقابل اشعه یو وی آفتاب میباشد .این فلز به علت سبکی و ارزان بودن بیشترین کاربرد را در صنایع دارد وانواع نانو آن دارای ویژگی های متفاوتی است که با مراجعه به سایت از قیمت و ویژگی های هرکدام از آنها مطلع میشوید.

قیمت انواع نانو دی اکسید تیتانیوم

معرفی کلی نانو دی اکسید تیتانیوم

معرفی کلی نانو دی اکسید تیتانیوم

تیتانوم فلزی به رنگ سفید است که در مقیاس نانو کاربردهای فراوانی دارد .اول در رنگ سازی و عنوان ماده اولیه در رنگ سفید درخشنده در ساخت رنگهای مخصوص نقاشی لاک ،وسایل مختلف و…کاربرد دارد .ولی نانو آن علاوه بر موارد فوق در بسیاری از صنایع دیگر نیز کاربرد دارد از ویژگی های آن میتوان به آنتی باکتریال بودن ،مقاومت در برابر اشعه آفتاب،آب گریزی،اشاره کرد.

خاصیت فتوکالیستی نانو دی اکسید موجب میشود که با ترکیب آن با سرامیک و کاشی موجب آنتی باکتریال شدن و خاصیت خود تمیز کنندگی آنها بشود. این مسائله برای مکانهایی مثل بیمارستان ها از اهمیت زیادی برخوردار است .این خاصیت همچنین موجب ایجاد ترکیبات شیمیایی جدید در اثر قرار گرفتن در نور خورشید میشود که موجب اکسیده کردن باکتریها و آلودگی های محیط شود.

از دیگر خواص این ماده به خاصیت آب گریزی آن نام برد در صورتی که لایه نازکی از آن روی شیشه قرار بگیرد موجب عدم ایجاد لکه ها و بخار آب روی آن میشود خواص مذکور موجب کاربرد زیاد نانو دی اکسید تیتانیوم در صنایع و ساخت مصالح گردد مانند ساخت شیشه ها برای ضدبخار کردن و تمیزشوندگی آن،ساخت رنگها،و مصالح ساختمانی و…نام برد.

خرید عمده نانو دی اکسید تیتانیوم

خرید عمده نانو دی اکسید تیتانیوم

با توجه به خواص بی نظیر نانو دی اکسید تیتانیوم و قیمت ارزان آن نسبت به سایر متریال های نانو یکی از پرکاربردی ترین مواد نانو دی اکسید تیتانیوم است از ویژگی های آن میتوان سبک بودن این عنصر نسبت به بقیه نانو ها و همچنین عدم ایجاد آلودگی برای محیط زیست میتوان ذکر کرد و علاوه بر موارد فوق،ارزان بودن آن نیز میباشد.

برای اطلاع از نحوه خرید نانو دی اکسید تیتانیوم میتوانید به سایت مراجعه نموده و با اطلاع از ویژگی ها و مقایسه قیمت خرید نمایید همچنین با مراجعه به کارشناسانان فروش از قیمت نانو دی اکسیدها و کاربرد انواع نانو دی اکسید تیتانیوم مطلع شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *