نانو اکسید روی صنعتی، امروزه کاربرد فراوانی در زمینه های مختلف صنعتی دارد. کارخانه های تولید کننده لوازم آرایشی،صنایع لاستیک سازی و … از مصرف کنندگان عمده نانو اکسید روی می باشند. برای خرید نانو اکسید روی صنعتی باید به مراکز تولید و پخش آن مراجعه نمود. خرید از کارخانجات تولید و جذف واسطه ها، از نقطه نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر است. با توجه به گسترده بودن موارد کاربرد نانو اکسید روی، بسیاری از مراکز فروش محصولات شیمیایی نیز، بسته بندی های مختلف با درجه بندی های گوناگون را به فروش می رسانند.

خرید نانو اکسید روی صنعتی

بررسی کاربرد نانو اکسید روی صنعتی

بررسی کاربرد نانو اکسید روی صنعتی نانو اکسید روی در صنعت ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی جایگاه ویژه ای داشته و از آن برای ساخت کرم های ضد آفتاب قوی استفاده می کنند. نانو اکسید روی اشعه فرا بنفش نور خورشید را ضعیف کرده و با ایجاد لایه ای بر روی پوست، از آن محافظت می نماید. پوشش دهی خوبی داشته و به راحتی از روی پوست پاک نمی شود. علاوه بر آن نانو اکسید روی ضد لک قوی بوده و برای از بین بردن جای زخم ها و جوش های باقی مانده بر روی پوست گزینه بسیار خوبی است.

نانو اکسید روی صنعتی خواص ضد عفونی کننده داشته و برای پانسمان طبیعی زخم ها مورد استفاده قرار می گیرند. برای تولید پودر بچه لوسیون های مختلف برای بدن کودک، صابون و دیگر لوازم بهداشتی کودک به کار می رود. در محصولاتی که برای تقویت و درمان مشکلات مربوط به ناخن و مو تولید می شود، نیز وجود دارد. نانو اکسید روی در موادمواد تشکیل دهنده مخصوص کرم ها ی مخصوص بدن و پا نیز دیده می شود . و به طور کلی لایه محافظتی خوبی بر روی پوست به وجود می آورد.علاوه بر کاربردهای بهداشتی در صنایع ساخت سرامیک و لاستیک سازی نیز کاربرد بسیاری داد.

همه چیز در مورد نانو اکسید روی صنعتی

همه چیز در مورد نانو اکسید روی صنعتی در گذشته که امکان تصفیه و جدا کردن نا خالصی ها از اکسید روی وجود نداشت.در طب سنتی آنرا توتیا می نا میدند و برای بهبود بینایی از آن استفاده می شد. اما امروزه می توان به طرق مختلفی از جمله فن اوری نانو تا میزان بسیار زیادی درجه خلوص آنرا بالا برده و برای مصارف گوناگون مورد استفاده قرار داد. نانو اکسید روی پودری سفید رنگ مایل به زرد است و در آب حل نمی شود. نرم بودن آن سبب شده که در ساخت لوازم مختلف آرایشی و بهداشتی در سطح وسیعی به کار رود.

زیست شناسی، ساخت ادوات نوری،پلیمرها، داروسازی، مهندسی الکترونیک و مهندسی مکانیک تنها بخشی از موارد استفاده نانو اکسید روی صنعتی است. نانو اکسید صنعتی روی پایداری شیمیای بالایی دارد، کاتالیزور خوبی محسوب شده و قابلیت باز یابی و چسبندگی آن زیاد است غیر سمی بوده و آنتی باکتریال قوی می باشد. قیمت آن مناسب بوده و در برابر کارایی بسیاری که در صنایع دارد در دسترس و ارزان است.

توزیع کنندگان نانو اکسید روی صنعتی

توزیع کنندگان نانو اکسید روی صنعتی نانو اکسید روی صنعتی، ماده اولیه در تولید بسیاری از محصولات محسوب می گردد. از این رو خرید و فروش آن همواره مورد توجه است. توزیع نانو اکسید مورد نیاز صنایع، از طریق مراکز معتبر تولید این ماده صنعتی صورت می گیرد. نانو اکسید صنعتی با درجه خلوص مناسب با توجه به نیاز مصرف کنندگان، توسط شرکت های توزیع کننده، در سرا سر کشور توزیع می شود. توزیع کنندگان نانو اکسید روی صنعتی، هر میزان از این ماده را سفارش دهید، در اختیار شما خواهند گذاشت.

بسته بندی های موجود حاوی مقادیر مشخصی اکسید روی است. چنانچه مصرف کننده متقاضی خرید میزان بالاتری باشد، توزیع کنندگان می توانند در اسرع وقت سفارش مورد نظر را فراهم کنند. توزیع کنندگان در ارتباط مستقیم با کارخانه های تولید کننده بوده و علاوه بر کیفیت، قیمت محصولات نیز تضمین شده و مناسب است. توزیع کنندگان علاوه بر بازار های داخلی، نانو اکسید روی صنعتی را به کشورهای منطقه نیز صادر می نمایند.

1 دیدگاه

  • برای لاستیک سازی ازش استفاده میشه
    نانو اکسید روی خواص ضدعفونی کننده را دارد
    برای بهبود بینایی استفاده میشود
    غیر سمی است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *