نانو ذرات سرامیکی

نانو ذرات سرامیکی


قیمت تولید نانو ذرات سرامیکی در شرکت های معتبر تولیدی بسیار مناسب می باشد و همواره سعی در ارائه ی بهترین ها برای مشتریان خود و استفاده در صنعت را دارند، برای خرید بهترین نانو ذرات سرامیکی با قیمت مناسب و ایده آل به نمایندگی های مجاز فروش مراجعه نمایید.
با توجه به پیشرفت های جدید فناوری نانو گام نوینی در تمامی عرصه های صنعت برداشته شده و به دلیل فرا رشته ای بودن این فناوری همه ی صنعت های پزشکی، الکتریکی و.. را شامل شده است، این نانو ذرات در شرکت های معتبر با داشتن تکنولوژی عالی تولید می گردد و به دلیل خالص بودن ماده ی تولیدی استفاده از آنها برای صنعت تجاری مناسب می باشد. نانو ذرات به کمک تکنولوژی های جدید از طیف وسیعی از مواد ساخته می‌شوند، رایج ترین آنها نانو ذرات سرامیکی می‌باشد، که به بخش سرامیک ‌های اکسید فلزی نظیر اکسید‌ های تیتانیوم، روی، آلومینیوم و آهن نانو ذرات سیلیکات که عموماً به شکل ذرات نانو مقیاسی خاک رس می‌باشند، تقسیم می‌شوند،
این نانو ذرات سرامیکی همسو با مایسل ها، لیپوزوم ها، و سیستم های پلیمری، می تواند به عنوان حامل های دارویی به طور تجاری استفاده نمود. خصوصیات فوق العاده نانو سرامیک ها شامل اندازه، منافذ ساختاری، سطوح بسیار فعال، خواص بی نظیر شیمیایی و فیزیکی نشان می دهد که در مقایسه با گونه های پلیمری، نانو سرامیک ها روشی مناسب برای انتقال و آزاد سازی تنظیم شده و طولانی مدت دارو می باشد.
نمونه های نانو سرامیک بسیار مرغوب شامل فسفات کلسیم می باشد که به دلیل زیست سازگاری، جذب و فعالیت زیستی مناسب، به طور گسترده مورد مطالعه قرار گرفته است. نانو ذرات فسفات کلسیم به عنوان حامل جدید تحویل آنتی بیوتیک جنتامایسین سولفات، تتراسایکلین، دارو های ضد درد و ضد سرطان و … استفاده می شود. مشتقات نانویی فسفات کلسیم به طور موفقیت آمیزی در محدوده زمان، رها سازی پایدار در نانو سرامیک ها برای حمل دارو استفاده می گردد. انواع جدید تولید شده ی نانو ذرات سرامیکی با قیمت بسیار مناسب در این نمایندگی عرضه می گردد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *