قیمت خرید نانو کیتوسان درجه یک در این نمایندگی متفاوت و اقتصادی است.خرید عمده نانو کیتوسان از درب کارخانه توسط برای کاربردهای پزشکی و تجار فعال در این حوزه انجام می گیرد و همین امر باعث افزایش تقاضا برای خرید این محصول از این وبسایت شده است. شرکت های پخش و نمایندگی های فروش مواد این محصول را با شرایط خاص در بازار مصرفی ارائه می دهند. شرایط فروش عمده این پودر نسبت به قیمت برندهای دیگر مقرون بصرفه تر است. پیشنهاد میکنیم برای خرید این محصولات با به طور مستقیم با مدیر فروش مرکز ما ارتباط برقرار نماید تا از قیمت نانو کیتوسان جویا شوید.

قیمت خرید نانو کیتوسان درجه یک

استفاده از نانو کیتوسان چه مزایایی دارد؟

استفاده از نانو کیتوسان چه مزایایی دارد؟ کیتوسان به دلیل خاصیت زیست سازگار بودن به عنوان یک داروی بالقوه دارویی مورد بررسی قرار گرفته است. برخی مطالعات پیشنهاد کرده اند که از کیتوسان برای پوشاندن نانوذرات ساخته شده از مواد دیگر برای کاهش تأثیر آنها بر بدن و افزایش فراهمی زیستی آنها استفاده شود. زخمهای ناشی از سوختگی یکی از دیر بهبود یافته ترین زخمها می باشند. درمان صحیح و مراقبت از زخم جهت افزایش سرعت بهبود، هم چنین جلوگیری از مزمن شدن و عفونت آن همواره مد نظر بوده است.

کیتوسان مشتقی از گلوکان با واحدهای تکرار شونده کیتین دارای ساختاری طبیعی شبیه سلولز است که زیست سازگار و زیست تخریب پذیر است . با توجه به یافته های این تحقیق میتوان گفت نانو ذره کیتوسان بر روی رگ زایی اثر مثبت داشته و با مطالعه بیشتر بر روی این نانو ماده شاید بتوان برای درمان زخم پیشرفت های بیشتری حاصل کرد.

ذرات نانو پودر اکسید تیتانیوم نیز از خواص و مزایای برخوردارند که شامل؛

  • ۱.مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش ، فیبر شیمیایی ، پلاستیک ، جوهر چاپ ، پوشش.
  • ۲. فوتوکاتالیست ، شیشه خود تمیز شونده، سرامیک خود تمیز شونده، مواد ضد باکتری ، تصفیه هوا ، تصفیه فاضلاب ، صنایع شیمیایی.
  • ۳. لوازم آرایشی ، کرم ضد آفتاب ، کرم محافظت در برابر رطوبت سفید طبیعی ، کرم زیبایی و سفید کننده ، کرم صبح و شب ، طراوت دهنده و مرطوب کننده ، کرم ناپدید کننده لک و زخم، کرم محافظ پوست ، شستشوی صورت ، پوست ، پودر آرایشی؛
  • ۴. پوشش ، جوهر چاپ ، پلاستیک ، بسته بندی مواد غذایی؛ ۵. پوشش برای صنعت کاغذ سازی: برای بهبود مقاومت در برابر تراکم پذیری و رفع کدورت کاغذ استفاده می شود و برای تولید تیتانیوم ، آلیاژ فروتیتانیوم ، آلیاژ کاربید و غیره در صنعت متالورژی استفاده می شود.
  • ۶. صنعت فضانوردی ، رنگ دیواری نانو

طیف گسترده ای از کاربردهای نانو اکسید تیتانیوم در زمینه های مختلف با مقادیر قابل استفاده متفاوت ، از ۰.۵ تا ۸٪ وجود دارد. به طور کلی ، مقدار اضافه شده برای ماده ضد آفتاب در حدود ۱-۳٪ ، برای سفید کردن و حفظ رطوبت ۳-۵٪ ، برای مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش ۳-۸٪ و برای جوهر چاپ و روکش ۲.۵٪ است. کاربر نهایی باید مقدار لازم را از طریق آزمایش بدست آورد تا بهترین انتخاب را برای بهترین استفاده انجام دهد. از نانو پودر اکسید مس نیز استفاده های موثری صورت می گیرد.

آشنایی مختصر درباره تولید نانو کیتوسان

آشنایی مختصر درباره تولید نانو کیتوسان نانو ذرات کیتوسان یک پلیمر جالب است که در زمینه پزشکی بسیار مورد استفاده قرار گرفته است. این کیتین به طور نسبی یا کاملاً استیل شده است. از آنجا که کیتین به طور طبیعی اتفاق می افتد (به عنوان مثال در دیواره سلولهای قارچی و پوسته های سخت پوستان) ، کیتوزان کاملاً قابل تجزیه و زیست سازگار است و می تواند به عنوان چسب و به عنوان یک عامل ضد باکتری و ضد قارچ مورد استفاده قرار گیرد.

کیتوسان تجاری از پوسته های میگو و سایر سخت پوستان دریایی گرفته شده است که در اینجا تصویر شده است.کیتوسان بصورت تجاری توسط استیلاسیون کیتین تولید می شود ، این عنصر ساختاری در اسکلت بیرونی سخت پوستان (مانند خرچنگ و میگو) و دیواره سلولهای قارچ است. پودر تیتانیوم اکسید در سه فاز کریستالی آناتاز، روتایل و بروکیت وجود دارد که هر کدام خواص فیزیکی متفاوتی از جمله ضریب شکست، ضریب دی الکتریک و واکنش پذیری شیمیایی دارند.

تامین نانو کیتوسان درجه یک

تامین نانو کیتوسان درجه یک قیمت عمده نانو کیتوسان درجه یک با کاهش قیمت بسیار ایده آلی روبرو شده است تا مشتریان عزیزمان بتوانند محصولی با برند معروف را در حجم بالا و تعداد زیاد و قیمت کم تر خریداری نمایند. قیمت این محصول در این عمده فروشی مجاری ما که تحت نظارت شرکت است از تخفیف های بسیار عالی برخوردار می باشد. بسیاری از بیمارستان ها و مراکز انواع این محصول این محصول را در مقادیر بسیار زیاد سفارش و خریداری می نمایند. مراکزعمده فروشی به طور مستقیم با شرکت های تولید در ارتباط می باشند و بهترین و تازه ترین محصول را خریداری نموده و به مراکز تجاری کوچک عرضه می کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *