نانوذرات، واحد فوق چاپ با ابعاد اندازه گیری شده در نانومتر می باشند. انواع نانو ذرات در جهان طبیعی وجود دارند و در نتیجه فعالیت های انسانی نیز ایجاد می شوند. به دلیل ابعاد زیر میکروسکوپی، آنها از ویژگی های مواد منحصر به فردی برخوردار هستند، و نانو ذرات تولید شده ممکن است کاربردهای علمی را در مصارف مختلفی از جمله پزشکی، مهندسی، کاتالیز و اصلاح محیط زیست پیدا کنند.

گروه تامین کننده انواع نانو ذرات

مشاوره فروش نانو ذرات با نازل ترین قیمت

مشاوره فروش نانو ذرات با نازل ترین قیمت

هدف ما این است که اطمینان حاصل کنیم نیازهای تحقیقاتی مشتری با راه حلهای سفارشی و برتر، از خط تولید ما برآورده می شود.

نانوذرات یک مولکول فردی است که از نظر حمل و نقل و خواص آن به عنوان یک واحد کامل رفتار می کند. اندازه ذرات نانو از 1 تا 100 نانومتر است. این نانوذرات بیشتر با توجه به قطر به عنوان ذرات بسیار ریز (بین 1 تا 100 نانومتر در اندازه) ، ذرات ریز (بین 100 تا 2500 نانومتر) و ذرات درشت (2500 تا 10،000 نانومتر) طبقه بندی می شوند.

کریستالهایی با اندازه ذرات نانو به نام نانوکریستالها، از طرف دیگر آگلومرهای ذرات بسیار ریز ، نانوذرات یا نانوذرات به عنوان پودرهای نانو نامیده می شوند. در حال حاضر تحقیقات نانوذرات با تعداد کاربردهای نانوذرات در زمینه های مختلف مورد مطالعه شاخه علوم است.

این نانوذرات پلی بین مواد فله و ساختارهای اتمی یا مولكولی را نشان می دهند كه یكی از دلایل مورد علاقه علمی آنهاست. روش های مختلفی برای سنتز نانوذرات وجود دارد ، از جمله جذابیت ، پیرولیز و سنتز هیدروترمال. خصوصیات نانوذرات با روشهای مختلفی بیان می شود که شامل تکنیک های مبتنی بر نور و تکنیک خصوصیات غیر نوری است.

بسیاری از خواص نانوذرات مبتنی بر پوشش سطح هستند. این خصوصیات شامل ثبات ، حلالیت ، و هدف گیری است. نانوذرات از مساحت سطح بسیار بالایی نسبت به حجم و خواص قابل رویت غیرمنتظره برخوردار هستند زیرا به اندازه کافی کوچک هستند تا الکترون های خود را محصور کرده و جلوه های کوانتومی ایجاد کنند.

مشخصات نانو ذرات درجه یک

یک پارادوکس وجود دارد که برخی از انواع نانو ذرات در تصویربرداری و درمان
در نانومادیسین استفاده می شود، در حالی که سایر انواع نانوذرات تولید شده توسط احتراق به نظر بسیاری از دانشمندان تصور می شود که مسئول این امر هستند.

اثرات منفی بهداشتی آلودگی هوا علاوه بر این ، صنعت فناوری نانو در حال تولید نانوذرات جدید است که خطر و پتانسیل قرار گرفتن در معرض انسان هنوز مشخص نشده است. نانوذرات دارویی با استفاده از روالهای آزمایش برگرفته
از مواد بیولوژیکی و ایمنی دارو و با توجه به ریسک فایده، بصورت موردی طراحی و آزمایش می شوند.

در خصوصیات فیزیکی و شیمیایی بین نانو ذرات دارویی و نانو ذرات صنعتی و مشتق شده از احتراق که توسط سم شناسی ذرات مورد مطالعه قرار گرفته است، تفاوت های قابل توجهی وجود دارد. نانوذرات پزشکی تمایل دارند از موادی شبیه به مولکولهای بیولوژیکی باشند و عموماً تجزیه تخریب پذیر هستند.

در مقابل، نانوذرات مشتق شده از احتراق با كربن محور بوده و با فلزات و مواد معدنی آلوده شده و دارای هسته بیوپایدار هستند.
برای پرداختن کامل به استفاده از نانو ذرات که می توانند مفید یا مضر باشند، باید طی 10 سال آینده درک خود را از خصوصیاتی که تعیین کننده سمیت حاد و مزمن، جابجایی، تجزیه بیولوژیکی و از بین بردن انواع نانو ذرات است برای دسترسی به بدن انسان پیش برد.

اهداف مختلفی از درمان های پزشکی با استفاده از نانو ذرات و شاخه های مختلف تولید صنعت مانند سوخت خورشیدی و اکسید باتری های ذخیره انرژی، تا جایی که در مواد متنوعی از کاربردهای روزمره مانند لوازم آرایشی یا لباس، دستگاه های نوری، کاتالیزوری، ضد باکتری،الکترونیکی، فناوری حسگر، برچسب زدن بیولوژیکی و درمان برخی سرطان ها و به خواص استثنایی آنها از جمله فعالیت ضد باکتریایی، مقاومت بالا در برابر اکسیداسیون و هدایت حرارتی بالا می توان اشاره کرد.

نانوذرات در سالهای اخیر
مورد توجه بسیاری قرار گرفته اند. نانوذرات فلزی که کاربردهای گسترده ای در صنایع دارند انواع مختلفی دارند، از جمله طلا، نقره، آلیاژ، مغناطیسی و غیره این مطالعه با هدف ارائه مروری بر نانو ذرات با مراجعه به مکانیسم خاص آنها انجام شده است.

در اینجا ، NMMS ها بسته به اشکال کریستالی و ترکیب شیمیایی آنها طبقه بندی می شوند. با این حال، طرح گلیتر کاملاً کامل نبود زیرا ابعاد NP ها و NSM در نظر گرفته نشده بود .

در سال 2007 ، Pokropivny و Skorokhod یک طرح جدید برای طبقه بندی برای NMS ایجاد کردند که شامل کامپوزیت هایی است که اخیراً ساخته شده است مانند NMD های 0D ، 1D ، 2D و 3D است.

این طبقه بندی بسیار وابسته به حرکت الکترون در طول ابعاد در NMS است. به عنوان مثال ، الکترون ها در NMD های 0D در یک فضای بدون بعد به دام می افتند در حالی که به عنوان NMD های 1D الکترون هایی دارند که می توانند در امتداد محور x حرکت کنند ، که کمتر از 100 نانومتر است. به همین ترتیب ، NM 2D و 3D دارای الکترون در امتداد محور x-y و محور x ، y ، z هستند.

جدا از طبقه بندی ابعاد و مواد مبتنی بر مواد ، NP ها و NSM های نانو ذرات درجه یک نیز بر اساس منشأ آنها می توانند به عنوان طبیعی یا مصنوعی طبقه بندی شوند.

نانوموادهای طبیعی در طبیعت یا توسط گونه های بیولوژیکی یا از طریق فعالیت های انسان تولید می شوند. تولید سطوح مصنوعی با الگوهای منحصر به فرد میکرو و نانومقیاس و خصوصیات کاربردهای فناوری به آسانی از منابع طبیعی در دسترس است.

NMS هایی که به طور طبیعی وجود دارند ، از نظر کره زمین (به عنوان مثال در هیدروسفر ، جو ، لیتوسفر و حتی در زیست کره) بدون در نظر گرفتن اقدامات انسانی وجود دارند، زمین از NMs هایی تشکیل شده است که بطور طبیعی ایجاد شده و در کره زمین وجود دارند ، مانند جو که شامل کل تروپوسفر ، هیدروسفر است که شامل اقیانوس ها ، دریاچه ها ، رودخانه ها ، آب های زیرزمینی و دریچه های گرمابی ، لیتوسفر است.

شامل سنگ ها ، خاک ها ، ماگما یا گدازه در مراحل خاص تکامل و کره بیوسفر است که میکروارگانیسم ها و ارگانیسم های بالاتر، از جمله انسان را در بر می گیرد.

سفارش خرید انواع نانو ذرات

سفارش خرید انواع نانو ذرات
ما در تمام  قاره ها ، آزمایشگاه ها و مؤسسات تحقیقاتی عالی پیدا می کنیم که فناوری نانو و امکاناتی را که ارائه می دهیم بتوانید درباره ی آن تحقیق کنید. در اینجا بهترین برند نانو ذرات به شما داده خواهد شد که البته برای اثبات آن ضروری است که  تحقیقات لازم به عمل بیاید.
با این حال ، بهترین انتخاب نانوذرات تولید شده با استاندارد با کیفیت بالا از کجا پیدا میشود؟ به احتمال زیاد ، بهترین خرید از یک متخصص است که نه تنها بفروشد بلکه به طور جدی نانوذرات را نیز بررسی می کند. این دقیقاً مربوط به ما است.

تمرکز اصلی ما بر پیشرفت مداوم برای پیشبرد فناوری نانو هر روز ، یک قدم در یک زمان است. بنابراین ، ما نه تنها نانوذرات تولید نمی کنیم بلکه آنها را در اختیار مراکز تحقیقاتی و آزمایشگاه هایی در سراسر جهان قرار می دهیم.

صادرات نانو ذرات به کشور های خاورمیانه

این جوهر های تقویت شده با نانو ذرات طلا برای حسگرهای الکترونیکی ، هم برای دستگاهها ، تلفن های همراه ، رایانه ها ، رایانه های لوحی و هم برای بخش خودرو ، جایی که تقاضا در حال افزایش است ، اعمال می شود.

هم اکنون تمام این صنایع در زمینه تولید جوهرهای رسانا کار می کنند ، که از مزیت های زیادی نسبت به کارتهای سنسور برخوردار هستند زیرا اجازه می دهند مواد این دستگاه ها انعطاف پذیر و سبک باشند.

به دلیل این پیشرفت ها ، اینترنت اشیاء با سرعتی بی سابقه رشد می کند. به عنوان مثال ، برای جلوگیری از چمدان گمشده ، می توانید بارکدی را ایجاد کنید ؛ یک سنسور که به شما به صورت آنلاین اطلاع می دهد که چمدان شما کجاست و از ضرر اقتصادی برای صنعت و کاربران جلوگیری می کند.

امروز 90٪ از درآمد نانوتو از نانوذرات مس حاصل می شود ، اما تا سال 2020 ، آنها انتظار دارند كه واحد تجاری جدید 5٪ را نمایندگی كند ، و “با توجه به پیش بینی های صنعت بین المللی ، این نسبت قابل برگشت است.”

در سال جاری صادرکننده نانو ذرات یک میلیون دلار آمریکا در پروژه هایی از جمله نانوذرات مس ، طلا و لیتیوم سرمایه گذاری کرده است. و صادر کننده می گوید: “درآمد ما در تحقیقات و توسعه سرمایه گذاری مجدد شده است و امروز تمرکز ما روی جوهرهای انرژی و رسانا است که راه را برای باتری های آینده هموار خواهد کرد.”

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فرصت های سرمایه گذاری و پیشرفت های فناوری در خاورمیانه، به این مقاله مراجعه کنید.

خرید نانو ذرات به صورت اقساطی

خرید نانو ذرات به صورت اقساطیدر همه مناطق ، نانوذرات می توانند محصولات را بهبود بخشیده و بهینه سازی کرده و ضمن حفظ ترکیبات شیمیایی خود ، آنها را تغییر دهند. ما قادر به تولید انواع نانوذرات ارزان با توجه به نیازها و خواسته های شما هستیم و آنها را با قیمت مناسب عرضه می کنیم.

تحقیقات و نوآوری طی چند سال گذشته به خصوص در زمینه نانوذرات پیشرفت چشمگیری داشته است. اکنون زمان تردید نیست بلکه می توان از این پیشرفت استقبال کرد: خرید نانوذرات فرصت شما برای همگام شدن با پیشرفت های اخیر در علم و تولید است.

برای اطلاع از قیمت روز نانو ذرات با ما در تماس باشید. همکاران ما پاسخ گوی شما خواهند بود.

بازرگانی نانو ذرات درجه یک در ایران

نانوذرات جزء شگفتی های بزرگ قرن ما هستند. به عنوان مثال ، استفاده از نانوذرات امکان استفاده از ویتامین های محلول در آب در نوشیدنی ها را فراهم می کند.

آنها همچنین نقش مهمی در محصولات مختلف مراقبت از پوست و زیبایی دارند و در ضد آفتاب ها ، استفاده از نانوذرات می تواند فاکتور محافظت از کرم ضد آفتاب را بهبود بخشد. بنابراین ، جای تعجب ندارد که تقاضا برای نانوذرات تولید شده ، مطابق با نیاز مشتری ، رو به افزایش است.

خرید نانو ذرات نه تنها گامی بزرگ در جهت پیشرفت و نوآوری بلکه نشانه اعتماد بسیار زیاد به تولید کننده و تأمین کننده است. ما نه تنها نانو ذرات را تولید و روانه بازار می کنیم ، بلکه در زمینه تحقیقات علوم نانو نیز فعالیت داریم. و تلاش برای تولید انواع نانو ذرات ارزان نیز هستیم.

برای اطمینان از بهترین کیفیت و قابلیت اطمینان از محصولاتی که می فروشیم. ما در تهیه کننده ی انتخاب اول شما برای نانودیموندها ، نقاط کوانتومی ، اکسیدها یا غیر اکسیدها ، نانوسیم ها ، نانولوله ها یا هر نوع نانومواد دیگر خدمت خواهیم کرد.

این که آیا شما در حوزه تجارت و صنعت قرار دارید یا از حوزه علمی و پژوهشی بزرگ می باشید، نانوذرات خود را از سبد فروشگاه نانو ذرات و با کیفیت ما خریداری کنید. زیرا ما با دوام کار می کنیم و به این دلیل که شما می توانید مطمئن باشید که ما به طور مداوم روی حفظ بالاترین کیفیت محصولات خریداری شده کار می کنیم.

بازار فروش انواع نانو ذرات درجه یک

بازار فروش انواع نانو ذرات درجه یکبا توجه به طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی بالقوه در زمینه های زیست پزشکی ، نوری و الکترونیکی ، تحقیقات نانو ذرات در حال حاضر زمینه ای برای تحقیقات علمی گسترده است. کاربردهای مختلفی از نانو ذرات در انتقال دارو وجود دارد.

فناوری نانو به طور گسترده در صنعت مراقبت های بهداشتی در برنامه هایی مانند عصب شناسی ، ضد عفونی ، اختلالات قلبی عروقی و موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. گسترش صنعت تشخیص پزشکی ، افزایش رشد در فناوری مراقبت های بهداشتی پیشرفته و مزایای زیاد در برنامه های تصویربرداری دارویی برخی از محرکهای اصلی است که به رشد بازار جهانی نانوذرات کمک می کند.

پیش بینی می شود افزایش هزینه های دولت در زمینه تحقیق و توسعه دارویی و بیوتکنولوژی و افزایش تمرکز بر روی تحقیقات فناوری نانو نیز باعث تقویت رشد بازار جهانی نانوذرات شود. با این حال ، هزینه های بالای تولید و تحقیق و توسعه برای جلوگیری از رشد بازار جهانی نانوذرات پیش بینی شده است.

توسعه روش هایی برای ارزیابی سمیت نانو مواد مهندسی شده و تهیه ابزارهایی برای ارزیابی خطر سلامت انسان و محیط زیست می تواند چالش های رشد بازار جهانی نانوذرات باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *