نانو گرافن یک ماده بسیار کاربردی است که برای تهیه آن از یک لایه اتم کربن متصل به هم استفاده می شود. نانو گرافن به دلیل رسانایی بالای خوبی که دارد کاربرد های زیادی در صنایع مختلف به خود اختصاص داده است. در راستای این موضوع خرید و فروش این محصول در فروشگاه های عرضه انواع نانو ذرات در تهران در حجم های بسیار دیده می شود.

فروشگاه عرضه نانو گرافن در تهران

بررسی اثرات ضد باکتریایی نانو گرافن

بررسی اثرات ضد باکتریایی نانو گرافن طبق اطلاعاتی که در زمینه بررسی اثرات ضد باکتری نانو گرافن  ارائه شده است این محصول امروزه کاربرد های بسیار زیادی در صنایع مختلف به خود اختصاص داده است و بیشترین استفاده از این ماده در تاسیسات مربوط به فاضلاب و تصفیه خانه ها مورد توجه قرار می گیرد.

 یکی از مهمترین اثرات نانو گرافن در راستای داشتن خاصیت باکتریایی این محصول، از طیف رسانا بودن آن دیده می شود. نانو گرافن برای استفاده در پژوهش های ویژه با درجه خلوص های مختلف تولید می گردد که هر  چه درجه خلوص این محصول بالاتر باشد، اثرات و میزان عملکرد آن بسیار بهتر دیده می ‌شود.

از مهمترین کاربرد های نانو گرافن در راستای داشتن اثر ضد باکتریایی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مورد استفاده در تهیه انواع دارو
  • مورد استفاده در تاسیسات تصفیه خانه ها
  • مورد استفاده در تهیه انرژی های نو، این ماده می ‌تواند عملکردی مشابه با انواع آنتی باکتری ها داشته باشد و با وارد کردن فشار خاصی می تواند باکتری ها را از بین ببرد.

قیمت فروش عمده نانو گرافن در بازار

قیمت فروش عمده نانو گرافن در بازار لیست قیمت خرید اکسید گرافن، در بازه های مختلفی اعلام می شود و نمی ‌توان قیمت مشخص و نمادینی برای آن در نظر گرفت. همان طور که مستحضر هستید قیمت گذاری این محصول بر اساس پک محصولی و مرغوبیت این کالا مشخص می گردد که هر چه جنس نانو ذرات گرافن مربوطه با کیفیت باشد، مسلماً قیمت بالاتری نسبت به سایر ذرات به خود اختصاص می ‌دهد.

خرید گرافیت و اکسید گرافن به عنوان محصول پرکاربرد با روش ‌های مختلف انجام می ‌شود. خریداران عمده نانو گرافن در بازار تمایل بسیار زیادی به تهیه این محصول به صورت ارزان قیمت و با کیفیت دارند. در راستای این موضوع تولید کنندگان به عرضه مستقیم و بدون واسطه این محصولات پرداختند که تا حدودی بتوانند این محصولات را با قیمت مناسب تر نسبت به بازارهای دیگر در اختیار مشتریان قرار دهند. تولید نانو گرافن در برند های ایرانی به حدی است که امروزه صادرات آن به دیگر کشور ها مخصوصا کشورهای اروپایی در حجم های زیادی دیده می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *