اکسید تیتانیوم نانو ماده ای است که از آن در صنایع مختلفی مانند رنگ سازی، صنعت پلاستیک و سیمان استفاده های بسیار زیادی می شود.

این ماده دارای رنگ دانه های سفیدی است که در بیشتر رنگ های ساختمانی و رنگ های نقاشی و طراحی وجود دارد و سبب پوشش دهی قوی آن ها می شود.

شما می توانید برای تهیه این محصول به این سایت که به فروش مستقیم نانو ذرات تیتانیوم دی اکسید می پردازد مراجعه و آن را خریداری کنید.

فروش مستقیم نانو ذرات تیتانیوم دی اکسید

ویژگی های نانو ذرات تیتانیوم دی اکسید

ویژگی های نانو ذرات تیتانیوم دی اکسید از جمله ویژگی های نانو ذرات تیتانیوم دی اکسید شامل موارد زیر می باشد:

  1. نانو ذرات تیتانیوم به دلیل رنگ سفید و یکدست، توان بالا بالا در انتشار یکنواخت ماده و پوشش دهی بسیار زیاد در انواع صنایع به عنوان اولین و بهترین مواد اولیه ی رنگ سفید در رنگ سازی ها، کاغذ سازی ها، تولید پلاستیک، لاستیک ها و انواع موارد مشابه کاربرد دارند.
  2. این ماده دارای ویژگی های بسیار زیاد و مثبتی است که علاوه بر رنگ ان می توان از خاصیت تمیز کنندگی آن هم برای برق انداختن سطوح مختلف مانند سطح فلزات و لعاب دادن و تمیز کاری سرامیک ها و کاشی ها استفاده کرد.
  3. یکی از موارد و نکات بسیار مهمی که می توان به آن اشاره کرد این است که دی اکسید تیتانیوم ماده ی بسیار ارزان و در دسترس می باشد و این دلیل اصلی استفاده در صنایع مختلف است.
  4. دارای این خاصیت مهم می باشد که از نظر ترکیبات شیمیایی ماده ای کاملا بی اثر است و اگر در برابر نور خورشید قرار بگیرد به هیچ عنوان تغییر رنگ نمی دهد و حالت مات بودن خود را در طولانی مدت حفظ می کند‌.
  5. ذرات نانو دی اکسید ضریب شکست بسیار زیادی دارند و از نظر تجزیه ی نوری بیشتر و تاثیر گذار تر از الماس است.
  6. از ویژگی مهم دیگر این ماده خاصیت خود تمیزکنندگی آن می باشد که بسیار برای تصفیه ی آب های شهری و فاضلاب ها و از بین بردن آلودگی های هوای درون ساختمان و … استفاده می شوند.

جدیدترین قیمت نانو ذرات تیتانیوم دی اکسید

جدیدترین قیمت نانو ذرات تیتانیوم دی اکسید جدیدترین قیمت نانو ذرات تیتانیوم دی اکسید به عوامل مختلفی مانند موارد زیر بستگی دارد:

  1. درجه کیفیت و مرغوبیت کالا
  2. نوع مصرف و کاربرد آن در صنعت
  3. تاریخ مصرف و نگهداری آن
  4. میزان پوشش دهی و تمیز کنندگی این محصول
  5. نوع برند و مارک شرکت سازنده آن

به طور کلی قیمت اکسید تیتانیوم با توجه به مصرف بسیار زیادی که دارد و نحوه ی فرآوری آن که آسان و در دسترس است نسبت به دیگر مواد مشابه و شیمیایی ارزان تر و مناسب تر می باشد.

3 دیدگاه

  • سلام . مشغول کار ازمایشگاهی برروی نوعی بتون با ضخامت لایه ای film thickness کم و نفوذپذیری کم اب هستم . ظاهرا استفاده از نانو ذرات تیتانیوم میتواند به من کمک کند . البته نمیدانم کدام یک از شکلهای تیتانیوم میتواند کمک بیشتری کند .لطفا در صورت امکان اطلاعات بیشترو همچنین نانو ذره را در اندازه ازمایشگاهی در اختیار بنده بگذارید . ممنون

  • در صنایع مختلف رنگسازی و سیمان و پلاستیک استفاده میشود
    خاصیت تمیزکنندگی دارد و برای برق انداختن سطح فلزات ازش استفاده میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *