پخش نانو ذرات کلوئیدی طلا

پخش نانو ذرات کلوئیدی طلا


در نمایندگی های اصلی فروش انواع بهترین نانو ذرات کلوئیدی طلا با خلوص بسیار بالا جهت فروش و پخش عمده با قیمت مناسب موجود می باشد.
تکنولوژی های نانو در حوزه ی صنعت بسیار فعال بوده و در مورد فلز های ارزشمند با کارایی بالا تر این تاثیرات ملموس تر می باشد. از جمله محلول های کلوئیدی، نانو ذرات طلا می باشد که این نانو ذرات ها در تکنولوژی های جدید بسیار پرکاربرد بوده و استفاده ی فراوانی دارند، این محلول کلوئیدی نانو ذرات طلا، حاوی ذرات ریز طلا در یک ماده‌ ی سیال است. از خصوصیات ظاهری این آن می توان به مایع بودن و رنگ قرمز تا قهوه ای، این محلول اشاره نمود. نانو ذرات طلا در کار های بیولوژی و پزشکی کاربرد های فراوانی دارد.
از این رو شرکت های مربوطه از این محصول عالی، در تهیه ی کیت های تشخیصی متفاوتی استفاده می نمایند این کیت ها برای شناسایی موارد مختلفی همچون وجود بیماری و یا تشخیص RNA و یا DNA استفاده می گردد، از دیگر مزیت های فوق العاده ی این محلول کلوئیدی می توان به خاصیت مارکر بودن آن اشاره نمود که در شناسایی بیولوژی انواع پروتئین ها به کمک آنتی بادی ها می شتابد و همینطور برای شناسایی انواع سرطان های مختلف در بدن مارکر مناسبی برای ردیابی است. کاربرد های پزشکی فوق العاده ی این محصول باعث تجاری و صنعتی شدن این نانو ذرات کلوئیدی طلا شده است.
برای استفاده ی شما عزیزان پژوهشگر و یا شرکت های مرتبط در این حوزه، انواع بسیار با کیفیت و خالص نانو ذرات کلوئیدی طلا با بهترین برند های خارجی و داخلی و خلوص بالا در این نمایندگی موجود بوده و جهت مصارف پزشکی و صنعتی قابل استفاده می باشد.

3 دیدگاه

  • سلام و عرض ادب برای ثبت درخواست نانو ذرات و تحویل آن در شهر کرمان به چه صورت باید اقدام کنم؟

    • سلام خانم محمدی
      برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره از طریق پرکردن فرم و یا ازطریق راه های ارتباطی درج شده در سایت با مشاورین ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *