فروش انواع نانو ذرات ژرمانیوم

فروش انواع نانو ذرات ژرمانیوم


انواع نانو ذرات ژرمانیوم با خلوص بالا در فروشگاه های معتبر جهت مصارف ارشمند تجاری و تحقیقاتی به صورت خرده و عمده با قیمت استثنایی به فروش می رسد.
فناوری نانو از جمله دستاورد های علمی است که دریچه ی امید بخش و جدیدی را در دنیای امروز گشوده است نانو ذرات با اندازه ای هزاران برابر کوچکتر از اتم کاربرد های علمی فراوانی دارند. ژرمانیوم یک عنصر نیمه ‌رسانا با خواص الکتریکی ویژه بین فلز و عایق می باشد، که نسبت به سیلیکون از مزایایی بهتری برخوردار می باشد ژرمانیم عنصری دارای درخشش فلزی و ساختار بلوری همانند الماس می‌باشد، به رنگ سفید می باشد که از نظر شیمیایی شبیه قلع می باشد و ماده ای نیمه رسانا که در نور سنج به حساب می آید.
این نانو ذرات به عنوان جایگزین سیلیکون در باتری این ماده قابلیت استفاده دارد. آند ژرمانیومی گزینه مناسبی برای باتری‌ های یون لیتیم بوده و از ظرفیت نظری بالایی برخوردار است.این نانو ذرات ژرمانیوم در پراش اشعه X، مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نانو ذرات های کلوئیدی ژرمانیوم در اندازه های ۵ تا ۱۰ نانو متری و مرفولوژی ظاهری آن به صورت کروی می باشد. به عنوان ماده عامل ‌دار کننده سطحی ذره ‌ها و کنترل اندازه آن ها استفاده شده است. نانو ذرات ژرمانیوم تهیه شده دارای قابلیت نشر نور آبی می باشند. کاربرد این نانو ذرات ژرمانیم در طیف نما های مادون قرمز و سایر تجهیزات دیداری که نیازمند یابنده‌ های حساس مادون قرمز است به طور گسترده در عدسی های شیئی میکروسکوپ ها استفاده می شود. برای خرید این نانو ذرات ژرمانیوم با خلوص ۹۸% برای مصارف تجاری و صنعتی به این نمایندگی مراجعه نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *