خرید عمده نانو ذرات

خرید عمده نانو ذرات


چنانچه قصد خرید عمده ی بهترین و خالص ترین نوع نانو ذرات اکسید قلع را جهت مصارف صنعتی و تجاری دارید این نمایندگی این نانو ذرات را با قیمت مناسب عرضه می نماید.
از جمله فلز های که استفاده ی فراوانی از آنها شده است اکسید قلع می باشند که به دلیل ویژگی های عالی پوشانندگی و رسانایی که دارند به صورت نانو ذرات اکسید قلع تولید می شوند که باعث واکنش پذیر تر این عناصر خواهد شد.
نانوذرات SnO2 به صورت اکسید شده با خواص بهتر تولید شده اند. اندازه ی این نانو ذرات قلع در حدود ۳۵ تا ۵۰ نانو می باشد از این رو قابلیت واکنش پذیری بالاتری دارد سطح پوشانندگی این نانو ذرات بسیار بالا بوده و از این منظر تحقیقات فراوانی بر روی آنها صورت پذیرفته است. مرفولوژی این نانو ذرات به صورت کروی و شبیه توپ ها توپر می باشند.

مزایای نانو ذرات اکسید قلع

از مزایای فوق العاده این نانو ذرات می توان به کاتالیزور، پوشش غیر ثابت،الکترود و پوشش های ضد انعکاس در سلول های خورشیدی، سنسورهای گازی و همچنین در دستگاه های الکترونیکی به عنوان حسگر بسیار قوی مورد استفاده قرار می گیرند از دیگر خواص نانو ذات اکسید قلع می توان به اثر تخریب کنندگی رنگ دانه رنگی به عنوان فتوکاتالیزوری اشاره نمود که در آلودگی زدایی آب های سمی، در دفع پسماند های خطرناک کارخانجات موجود در آب استفاده تجاری نمود. برای خرید ارزان تر این ماده ی ارزشمند صنعتی می توانید به نمایندگی های فروش نانو ذرات مراجعه و این ماده را با خلوص بالا ی ۹۹٫۵% تهیه نمایید.

1 دیدگاه

  • این نوع نانو از مزایای بسیار بالایی برخوردار است و ویژه گی های فراوانی در این صنعت دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *