فروش نانو ذرات

فروش نانو ذرات


نمایندگی های مجاز فروش انواع خالص نانو ذرات اکسید قلع را با بهترین کیفیت جهت مصارف تجاری و صنعتی را با قیمت مناسب و ویژه عرضه می کند.
نانو ذرات مختلفی تولید می شوند که جهت مصارف مختلف صنعتی کاربرد داشته باشند و به زندگی بهتر انسان کمک نمایند از جمله فلز های که استفاده ی فراوانی از آنها شده است اکسید قلع می باشند که به دلیل ویژگی های عالی پوشانندگی و رسانایی که دارند به صورت نانو ذرات اکسید قلع تولید می شوند که باعث واکنش پذیر تر این عناصر خواهد شد.

نانو ذرات فلزی در علم های مختلف شیمی و پزشکی نقش بسزایی در بهتر کردن خواص عناصر دارند. های فلز نقش خیلی مهم در دانش شیمی، فیزیک و علم مواد دارند. عناصر فلزی قادر به تشکیل ترکیبات اکسیدی بسیار زیادی می باشند از این رو . نانوذرات SnO2 به صورت اکسید شده با خواص بهتر تولید شده اند. اندازه ی این نانو ذرات قلع در حدود ۳۵ تا ۵۰ نانو می باشد از این رو قابلیت واکنش پذیری بالاتری دارد سطح پوشانندگی این نانو ذرات بسیار بالا بوده و از این منظر تحقیقات فراوانی بر روی آنها صورت پذیرفته است.

شکل نانو ذرات اکسید قلع

شکل ظاهری این نانو ذرات با ارزش به صورت کروی و شبیه توپ ها توپر می باشند. از مزایای فوق العاده کاربردی این نانو ذرات می توان به کاتالیزور، پوشش غیر ثابت،الکترود و پوشش های ضد انعکاس در سلول های خورشیدی، سنسورهای گازی، پوششی برای صرفه جویی در انرژی، و همچنین در دستگاه های الکترونیکی به عنوان حسگر بسیار قوی مورد استفاده قرار می گیرند از دیگر خواص نانو ذات اکسید قلع می توان به اثر تخریب کنندگی رنگ دانه رنگی به عنوان فتوکاتالیزوری اشاره نمود که در آلودگی زدایی آب های سمی، در دفع پسماند های خطرناک کارخانجات موجود در آب استفاده تجاری نمود. این نانو ذرات ارزشمند با خلوص ۹۹% در نمایندگی های مجاز فروش با بهترین کیفیت جهت استفاده های تجاری عرضه می گردد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *