نانو ذرات سیلیکا

نانو ذرات سیلیکا


در نمایندگی های مجاز فروش انواع نانو ذرات سیلیکا موجود بوده و نا بر تقاضای مشتریان انواع پرفروش ترین و جدید ترین مدل نانو ذرات سیلیکا را با قیمتی منصفانه برای خرید شما عزیزان عرضه نمودیم.
نانو ذرات سیلیکات به شکل نانو ذرات خاک رس، تقسیم بندی های متفاوتی دارند. بر اساس تحقیقات گوناگون پژوهشگران بر روی نانو ذرات سیلیکا برای آن تعریف مشخصی را ارائه نموده اند که حداقل باید یکی از ابعاد این نانو ذرات کمتر از ۱۰۰ نانومتر باشد، حوزه ی فناوری نانو به تمامی عنصر ها، مواد معدنی و.. که خاصیت فراوانی دارند کشیده شده است.
نانو ذرات دارای خواص منحصر بفردی هستند، که مربوط به اندازه فیزیکی آنها است از آنجا که سیلیس دومین عنصر از نظر فراوانی در پوسته زمین است از نظر اقتصادی استفاده از آن در کاربرد های صنعتی به دلیل قیمت پایین و دسترسی بالا مقرون به صرفه است. این نانو ذرات ها می‌توانند با پلیمریزاسیون یا به وسیله اختلاط با یک پلاستیک مذاب با پلیمرها ترکیب شوند. برای پلاستیک‌ های ترموست این یک فرآیند یک‌ طرفه است، چون آنها در اثر حرارت محکم و سفت می‌شوند و نمی‌توانند دوباره ذوب شوند. به همین دلیل نانو ذرات سیلیکا با کیفیت عالی و مرغوبیت مثال زدنی به عنوان استحکام دهنده ی بسیار قوی در نانو کامپوزیت‌های لاستیکی و پلاستیکی استفاده های فراوانی دارند و در این حوزه در صنعتی لاستیک و پلاستیک از این نانو ذرات با ارزش استفاده می‌شود و با استحکام و ماندگاری بالا، از نظر اقتصادی استفاده از این نانو ذرات بسیار به صرفه بوده است.در این مرکز انواع مدل پر فروش نانو ذرات سیلیکا با بهترین کیفیت و قیمت عرضه می گردد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *