نانو لوله کربنی تک جداره شبیه ورق های کوچک گرافیت نورد شده با قطر و طول نانومتری به ترتیب میکرون هستند. آنها مواد منحصر به فرد با ویژگی های مکانیکی ، الکتریکی ، نوری ، حرارتی و شیمیایی استثنایی هستند که آنها را برای بهبود بسیاری از محصولات موجود و حتی تولید محصولات جدید مناسب می کند. مجموعه ما اقدام به توزیع انواع نانو نانو لوله کربنی تک جداره مرغوب با قیمتی استثنایی نموده است.

توزیع انواع نانو لوله کربنی تک جداره مرغوب

عوامل موثر بر کیفیت انواع نانو لوله کربنی

عوامل موثر بر کیفیت انواع نانو لوله کربنی بسیاری از آنها کاربردهایی هستند که می توانند با ترکیب نانولوله های کربنی مزایای مهمی به دست آورند. به عنوان مثال: مواد کامپوزیتی تقویت شده با نانولوله ها ، صفحه های تخت که از نانولوله ها به عنوان ساطع کننده میدان ، حسگرهای بیولوژیکی و شیمیایی برای شناسایی آلاینده ها ، انتقال دارو یا سلول های سوختی استفاده می کنند. به طور کلی ، بخشهایی مانند الکترونیک ، مواد ، سنسورها ، بیوتکنولوژی ، شیمی ، انرژی ، مکانیک ، ابزار علمی و فوتونیک می توانند با معرفی نانولوله های کربنی در بسیاری از محصولاتشان مورد علاقه قرار گیرند.

بازار کاربردهای نانولوله های کربنی هنوز بسیار کارآمد است. فقط کامپوزیت های تقویت شده با نانولوله در لوازم جانبی ورزشی مانند راکت تنیس یا دوچرخه ظاهر می شوند. کاربردهای الکترونیکی بسیار امیدوارکننده است زیرا در آنها نانولوله های کربنی اجازه می دهد تا با کوچک سازی تدریجی که بر این منطقه تأثیر می گذارد و محدودیت های فیزیکی عملکرد سیلیکون در معرض خطر است ، ادامه یابد. با این حال ، فقط نمونه های اولیه الکترونیکی وجود دارند که نانولوله های کربنی را در خود دارند. اما گهگاه … 10 سال پیش تلفن های همراه غیرقابل دستیابی به نظر می رسیدند …

نانولوله های کربنی تک جداره (SWCNT – نانولوله های کربنی تک جداره) از اتمهای کربن تشکیل شده اند که در یک شبکه شش ضلعی استوانه ای قرار گرفته اند ، به طوری که ساختار آنها همان ساختار یک ورق گرافیت است. انتهای آنها ممکن است توسط یک نیم کره فولرن بسته شود یا باز باشند. دانشمندان از زمان کشف خود به دنبال راهی برای تولید آنها در آزمایشگاه شدند. از آن زمان ، در روشهای مختلف سنتز و همچنین روشهای توصیف ، تصفیه و جداسازی ، پیشرفت زیادی حاصل شده است.

خصوصیات مکانیکی ، حرارتی ، الکتریکی ، شیمیایی و نوری استثنایی نانولوله های کربنی آنها را قادر می سازد تا در بسیاری از کاربردها مورد استفاده قرار گیرند: الکترونیک ، حسگر ، ابزار دقیق علمی ، فوتونیک ، مواد ، بیوتکنولوژی ، شیمی ، انرژی ، مکانیک … شاید مهمترین خاصیت الکتریکی نانولوله های کربنی که کاربرد آنها را در الکترونیک تعیین می کند این باشد که بسته به نوع زخم شدن ورق گرافیت ، می توانند فلزی یا نیمه هادی باشند.

فروشنده برتر نانو لوله کربنی تک جداره مرغوب

فروشنده برتر نانو لوله کربنی تک جداره مرغوب مجموعه ما فروشنده برتر نانو لوله کربنی تک جداره مرغوب در ایران است. نانولوله های کربنی به عنوان یک گزینه جالب برای تولیدکنندگان انبوهی از محصولات که به دنبال نوآوری هستند ، ارائه می شود ، زیرا آنها تاکنون مزایای غیرقابل تصوری را بدست آورند و با ورود به بازار انقلابی در بازار ایجاد می کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت سفارش این محصولات با ما تماس بگیرید.

1 دیدگاه

  • این نمونه از لوله های کربنی بسیار جنس مرغوبی دارند و در مقابل بسیاری از مسائل مثل رطوبت و حرارت مقاومت بسیار خوبی دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *