نمایندگی فروش نانو ذرات کاربید تنگستن

نمایندگی فروش نانو ذرات کاربید تنگستن


امروز محققان به روشی دست یافتند که براساس آن به طور عموم برای تشخیص سرطان پروستات، وجود آنتی ژن هایی را در خون بررسی می کنند که این کار توسط تکنواوژی نانو انجام خواهد شد.
سرطان پروستات دومین سرطان شایع و دومین سرطان مرگ آور در مردان است. محققان دانشگاه ها هاروارد موفق شدند که از نانوسیمهای سیلیکونی به منظور تشخیص علائم مولکولی سرطان در سیالات بدن استفاده کنند. در واقع با استفاده از این نانوسیمها می توان از یک قطره خون در عرض چند دقیقه آزمایش به عمل آورد و سپس فهرستی از علائم بسیار گوناگون سرطان را در زمان اندکی فراهم کرد. این روش، ابزاری است که می تواند امکانات جدید و قابل توجهی را در زمینه تشخیص سرطان و دیگر بیماری ها به وجود آورد.

داروهای شامل RNA تأثیر بسیار زیادی بر روی سلولهای سرطانی پروستات دارد. این داروها مسیر خود را بر روی سلولهای سرطانی پیدا می کند و بدون آن که به سلولها سالم آسیب برساند، باعث از بین رفتن سلولهای سرطانی می شود. آزمایش این داروها بر روی موشهایی که به این نوع سرطان مبتلا بودند، نشان داد که این داروها اندازه تومورها را در مقایسه با موشهایی که از دارو استفاده نمی کنند، تا حد بسیار زیادی کاهش داده است. محققان با آزمایش این داروها به این نتیجه رسیدن که داروهای شامل RNA با وجود این که تأثیر بسیار زیادی بر روی سلولهای سرطانی دارند، عوارض جانبی بسیار کمی بر روی سایر سلولها و ارگان ها می گذارند.
امروز محققان به روشی دست یافتند که براساس آن به طور عموم برای تشخیص سرطان پروستات، وجود آنتی ژن هایی را در خون بررسی می کنند. از مزایای این روش می توان به حساسیت بالا، قابلیت آزمایش تشخیص چندین علامت متفاوت به طور همزمان قابلیت تنظیم زمان آزمایش اشاره کرد.
در پست زیر به بررسی اجزای ساختار میکروسکوپ نوری می پردازیم.میکروسکوپ نوری یکی از گزینه های مطرح در بین میکروسکوپ هاست.

2 دیدگاه

  • سلام … خواص دارویی نانو ذرات با توجه به نا اکاهی اکثر مردم تاکنون مغفول مونده بود که با توضیحات جامع شما برطرف شد.

    • تکنولوژی نانو همین طور که در بسیاری از مشاغل و صنعت ها بسیار ارزشمند است در علم پزشکی هم کمک بسیاری کرده است، و در مشخص شدن بسیاری از مریضی ها خیلی کمک کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *