تیتانیوم

تیتانیوم


در نمایندگی های فروش نانو ذرات کاربردی، پرفروش ترین نانو ذرات دی اکسید تیتانیوم را با خلوص و کیفیت بسیار عالی عرضه می نماییم.
خاصیت های فراوان نانو ذرات و همچنین کاربرد های وسیع این علم، توجه دانشمندان و پژوهشگران را بیشتر از قبل جلب نموده است و از این رو تکنولوژی های نانو در تمامی حوزه های و رشته ها اعمال گردیده است. در بین عنصر های مختلف که کاربرد های نانو ذرات بر روی آنها اعمال می گردد، می توانیم به دی اکسید تیتانیوم پر خاصیت اشاره نماییم.
که این امر به دلیل خاصیت نوری فوق العاده ی این عنصر می باشد که در صنایع مختلف کاربردی های چشمگیری دارد، از جمله صنایع رنگ سازی، الکترونیکی، در پاکسازی محیط زیست و از همه مهمتر استفاده در کرم های آرایشی و بهداشتی می باشد که پوشش دهی فوق العاده ای دارند که اکثرا به دلیل اثرات فوتوکاتالیستی این ماده می باشد و صنعت گران و شرکت های تولید کننده را بیش از پیش به استفاده از این نانو ذرات اکسید تیتانیوم ترغیب نموده است.
دلیل آن جذب بالای اشعه های خطرناک ماورابنفش می باشد و این محصول تولیدی بهداشتی، بازار فروش عالی دارد.
چنانچه قصد خرید مرغوب ترین نانو ذرات دی اکسید تینایوم را جهت مصارف تجاری و بهداشتی دارید، این نمایندگی پرفروش ترین نوع نانو ذرات باکیفیت را در خلوص بالا برای شما مشتریان گرامی عرضه می نماید.

1 دیدگاه

  • این نانو ذرات تیتانیومی در بسیاری از مسائل پر کاربرد است و اهمیت های بسیار زیادی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *