تولید کننده ی نانو ذرات

تولید کننده ی نانو ذرات


این نمایندگی عهده دار عرضه ی بهترین نوع نانو ذرات ژلاتین از شرکت های تولید کننده ی معتبر این محصول می باشد شما عزیزان جهت مصارف تحقیقاتی و تجاری این محصول را با هزینه ی مناسب از این مرکزتهیه نمایید.
نانو ذرات ژلاتینی همان نانو ذرات پروتئینی می باشند که در اندازه های معمول ۵۰ تا ۳۰۰ نانو متر تولید می شوند که جهت مصارف مختلف پزشکی و تحقیقاتی مورد استفاده قرار گیرد. از جمله موارد ی که در نانو پزشکی قابل اهمیت بوده است بحث پروتیئن ها می باشد و در دستکاری نانو ساختار های آن ها تحقیقات گسترده ای صورت پذیرفته است که این عمل باعث بهبود کاربرد های آنها شده و تشخیص و درمان بیماری سریعتر انجام می شود.

نانو ذرات ژلاتینی برای انتقال دارو

پژوهشگران همواره به دنبال راهی آسان تر برای انتقال دارو به بدن می باشند و نانو ذرات ژلاتینی برای انتقال دارو های ضدسرطانی به خصوص تومور های مغزی مورد استفاده قرار گرفته اند. این روش به این صورت می باشد که در آن نانو ذرات مربوطه به کمک لایه‌ای از ژلاتین پوشانده می‌شوند و در ادامه بدون نیاز به عمل جراحی از طریق مجاری بیرونی به محل مورد نظر انتقال خواهد یافت. این خصوصیات عالی نانو ذرات ژلاتینی که قابلیت عبور از سد خونی مغزی و مجاری را دارا می باشند باعث گردیده است که به عنوان گزینه مناسبی جهت انتقال دارو شناخته شود.

خطر نانو ذرات ژلاتین

این نانو ذرات هیچگونه خطر و عارضه ای ندارند، به آسانی و با هزینه ی کم قابل تولید بوده و نداشتن هیچگونه آثار زیست محیطی از مزیت های فوق العاده زیاد این محصول بوده است. چنانچه برای مصارف مختلف پزشکی و همینطور تحقیقات در موسسات دانش بنیان و همینطور آزمایشگاه های تحقیقاتی به این نانو ذرات ژلاتینی نیازمند می باشید این مرکز عهده دار بهترین نوع این نانو ذرات با خلوص بسیار بالا می باشد.

2 دیدگاه

  • خداروشکر که در تولید این ذرات کاربردی خودکفا شده ایم و نیازی به خرید از خارج و مشکلات مربوط به آن را نداریم. خداقوت

  • خوشبختانه با متکی بر توانایی خود کشور عزیزمون ایران در عرصه ی تولیدات نانو ذرات در هر زمینه ایش بسیار درخشیده است و باید به خودمان ببالیم…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *