نانو ذرات تیتانیوم در صنعت کاربرد های زیاد و متنوعی دارند. این ذرات با کیفیت بسیار مرغوبی در کارخانه تولیدی نانو ذرات تولید می شوند و خریداری آن ها بسیار راحت است. شما می توانید انواع نانو ذرات تیتانیوم را به راحتی تهیه کنید. در مقاله زیر همه چیز در مورد نانو ذرات تیتانیوم توضیح داده شده است پس با ما همراه باشید. 

خرید اینترنتی نانو ذرات تیتانیوم از سایت های معتبر

بازار خرید و فروش نانو ذرات تیتانیوم در سراسر کشور

بازار خرید و فروش نانو ذرات تیتانیوم در سراسر کشورخرید نانو ذرات تیتانیوم در سراسر کشور رونق دارد. می توانید انواع با کیفیتی از این نانو ذرات را بدست آورید. استفاده از نانو ذرات دی اکسید تیتانیوم در سالهای اخیر افزایش یافته است. به عنوان یک رنگدانه سفید در صنایع رنگ، پلاستیک و سیمان استفاده می شود.

دی اکسید تیتانیوم به طور گسترده ای در ساخت رنگ ها و نقاشی های هنری مورد استفاده قرار می گیرد و اصلی ترین ماده اولیه رنگ سفید در صنایع رنگ، کاغذ، پلاستیک، لاستیک و صنایع مختلف است.

دی اکسید تیتانیوم همچنین برای صیقل دادن سطوح فلزی، لعاب و سرامیک استفاده می شود. این ماده در تصفیه آب، تجزیه رنگ، دفع زباله، سرامیک مخصوص، سلولهای سرطانی، فوتوکاتالیستها، تولید رنگ، ساخت کاغذ، مواد بهداشتی و آرایشی، پوشش های محافظتی در برابر اشعه ماوراء بنفش، سایر مواد و به طور خلاصه مورد استفاده قرار می گیرد.

نیاز به پوشش و روشنایی دی اکسید تیتانیوم همچنین در ساخت سلولهای خورشیدی، دستگاههای الکترو نوری، ATV برای Icds های ویدئویی، LED ها، در تولید نور ماوراء بنفش و همچنین در لامپ های کم مصرف استفاده می شود. به همین دلیل، روشهای تولید نانو ذرات اکسید تیتانیوم مورد توجه بسیاری قرار گرفته است.

  • روش هیروترمال
  • روش سل ژل
  • روش هیدرولیز
  • روش مایکروویو 
  • روش مکانوشیمیایی
  • روش اکسیداسیون در هوا
  • روش رسوب شیمیایی و الکتروشیمیایی
  • روش گرمایش پلاسما حرارتی با فرکانس رادیویی

کیفیت بالای نانو ذرات تیتانیوم به چه عواملی بستگی دارد؟

کیفیت بالای نانو ذرات تیتانیوم به ساختار آن بستگی دارد. هرچه ساختار منظم تر و قوی تر باشد، از کیفیت بالاتری نیز برخوردار است. شرکت های مختلف این نانو ذرات را به روش های مختلفی تولید می کنند که این امر تأثیر زیادی در کیفیت آنها دارد.

ذرات نانو تیتانیوم بسیار مفید هستند. یکی از اکسیدهای معدنی پرکاربرد در سالهای اخیر، اکسید تیتانیوم است که به دلیل خاصیت بی نظیری که دارد، در فناوری نانو بسیار مورد استفاده قرار گرفته است.

نانو ذرات اکسید تیتانیوم دارای خواص فوتوکاتالیستی هستند که مهمترین آنها توانایی جذب اشعه ماوراء بنفش است. در حال حاضر حدود 95٪ از تولید تیتانیوم جهان به عنوان دی اکسید آن (TiO2) تولید می شود که رنگدانه های سفید تولید می کند و 5٪ باقی مانده به عنوان فلز تیتانیوم استفاده می شود. دی اکسید تیتانیوم ارزان و بسیار مورد استفاده در صنعت و فناوری است.

پودر Tio2 از نظر شیمیایی بی اثر است، رنگ خود را در نور آفتاب حفظ می کند و بسیار مات است. این خاصیت باعث می شود مواد شیمیایی خاکستری یا قهوه ای، که بیشتر پلاستیک های خانگی را تشکیل می دهد، سفید خالص است.

دی اکسید تیتانیوم خالص دارای ضریب شکست بسیار بالا و تجزیه نوری بالاتر از الماس است. یاقوت کبودهای ستاره ای و یاقوت کبودهای قرمز درخشندگی خود را از دی اکسید تیتانیوم موجود در آنها به دست می آورند. دی اکسید تیتانیوم دارای بلورهای سه فاز است: آناتاس، روتیل و بروکیت.

دو خاصیت مهم دیگر این ماده، خاصیت فوتوکاتالیستی و خود تمیزکننده آن است. از این دو خاصیت برای تصفیه آب و فاضلاب، از بین بردن آلودگی هوا در ساختمانها، تسریع در واکنش های فتوشیمیایی مانند تولید هیدروژن، ساخت سطوح و لایه های ضد مه و شیشه خود تمیز استفاده می شود. نانو ذرات اکسید تیتانیوم با خواص فتوکاتالیستی بسیار خوبی مورد توجه بسیاری قرار گرفته اند.

از دیگر ویژگی های این ماده که مورد توجه محققان قرار گرفته است می توان به سازگاری محیطی، فوق آبگریزی و ماهیت نیمه هادی آن اشاره کرد. نانو ذرات اکسید تیتانیوم همچنین دارای پایداری حرارتی هستند که به نوبه خود منجر به افزایش دوام در دماهای بالا و تأثیر مثبت در حفاظت از اشتعال پذیری می شود.

شرکت واردات و صادرات نانو ذرات تیتانیوم در تهران

شرکت واردات و صادرات نانو ذرات تیتانیوم در تهرانشرکت واردات و صادرات نانو ذرات تیتانیوم در تهران سعی دارد بهترین و با کیفیت ترین مارک های این ذره را به کشور وارد کند یا آن را به کشورهای همسایه صادر کند. این محصول بسیار مفید است.

تحریک لایه های دی اکسید تیتانیوم در فاز کریستالی آناتومیک با نور ماوراء بنفش باعث می شود که اتم های الکترون اتم های سطح با جذب فوتون القا شده از لایه خازن به لایه رسانا منتقل شوند. در این حالت، یک جفت سوراخ الکترونی در سطح نانو ذرات دی اکسید تیتانیوم تشکیل می شود.

مولکول های اکسیژن این الکترون ها را در تماس با سطح ضبط می کنند. در این حالت، سطح ماده بسیار فعال می شود، به طوری که می تواند آب را اکسیده کند. به همین دلیل در تماس با مولکول های آلاینده هوا که عموماً مولکول های کربن آلی هستند، می تواند آنها را به دی اکسید کربن، آب و غیره اکسید کند.

کرم های ضد آفتاب برای محافظت از پوست باعث ایجاد مسواک می شوند و ما را از استفاده از خمیر دندان ممانعت می کند و در عوض هسته های دی اکسید تیتانیوم ایجاد می کند که باعث یک واکنش الکتروشیمیایی شده و باعث از بین رفتن جرم دندان ها می شود. در دهه های اخیر، مقررات سخت افزاری محیطی برای از بین بردن آلاینده های حاصل از احتراق ناقص در اتومبیل ها اعمال شده و منجر به استفاده گسترده از مبدل های کاتالیزوری می شود.

استفاده از مبدل های کاتالیزوری در خودروها نیاز به استفاده از سنسورهای اکسیژن دارد. در تولید آینه های دی الکتریک که برای استفاده در لیزرها ترجیح داده می شوند. این آینه ها فقط از یک سری لایه های نازک و غیر رسانا تشکیل شده است که یکی پس از دیگری قرار می گیرند.

به عنوان مثال، ترتیب 15 لایه سیلیس (Sio2) و دی اکسید تیتانیوم (Tio2)، هر چند صد نانومتر ضخامت، روی لایه اصلی شیشه جمع شده است، چنین آینه هایی به راحتی می توانند بیش از 99.9٪ و در بعضی موارد حتی بیشتر از قدرت نوری 99.9999٪. دادن.

سایت اعلام قیمت نانو ذرات تیتانیوم

 اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید می توانید از سایت فروش این محصول استفاده کنید. در سایت می توانید قیمت نانو ذرات تیتانیوم و سایر مدل های نانو ذرات را مشاهده کنید. این ماده خواص فوق آب گریزی دارد. این خاصیت ارتباط نزدیکی با خاصیت فوتوکاتالیستی دارد و باعث پدیده خود تمیز کردن در این ماده می شود.

به همین دلیل، یک لایه نازک از این مواد روی سطح شیشه، کاشی و برخی ظروف قرار داده شده تا از کثیف شدن آن جلوگیری شود. از یک منظر، مواد به دو دسته هیدروفیل و آب گریز تقسیم می شوند.

مواد آبی معمولاً دارای پیوندهای قطبی هستند و می توانند در تماس با مولكول آب، آب را جذب كنند، اما مواد دفع آب برخلاف دسته قبلی، اوراق قرضه غیر قطبی دارند. اتمهای این مواد از طریق نیروی خرابکاری یکدیگر را جذب می کنند و می توانند به خوبی با مولکولهای آلی پیوند بزنند، اما با آب و مواد قطبی پیوند ندارند و آب از سطح آن دور می شود.

اگر سطح دی اکسید تیتانیوم در حضور آب با نور ماوراء بنفش تحریک شود، پیوندهای اکسیژن این ماده شکسته شده و به پیوندهای هیدروکسیل تبدیل می شوند، بنابراین هر اتم تیتانیوم دارای هیدروکسیل در سطح دو گروه است و می تواند مولکول های آب را جذب کند.  بنابراین، خواص فوق آب گریز آن افزایش می یابد. سطوح پوشش داده شده با این ماده به دلیل چسبندگی مولکولهای آلی کمتر کثیف و تمیز تر می شوند.

افزایش سریع جذب انرژی خورشیدی به دلیل افزایش سطح زمین توسط سازه های مصنوعی مانند آسفالت ساختمان ها و جاده ها و افزایش مصرف انرژی به دلیل اتلاف گرما از ترافیک خودرو و تهویه هوا در شهرهای بزرگ است و این باعث افزایش دما می شود.

یک روش مؤثر برای جلوگیری از پدیده جزیره گرما، ساخت مناطق سبز یا مناطق آبی است. بنابراین در حال حاضر کشت گیاهان روی پشت بام یا ساخت دریاچه مصنوعی یا باتلاق در حال انجام است. با این حال، مناطقی مانند مناطق سبز یا سطح آب به دلیل ارزش بالای زمین در مناطق شهری به راحتی قابل دسترسی نیست.

محققان روشی را برای نگه داشتن آب روی سطح پیشنهاد داده اند كه در آن به طور مداوم آب از سطح یك ساختمان پوشیده از فتوكاتالیست TiO2 عبور می كند. این سطوح پوشیده از TiO2 فوق‌العاده هیدراته، می توانند یک فیلم نازک به میزان 1/0 میلی متر آب را روی سطح خود نگه دارند و سطح ساختمانها می تواند به عنوان دریاچه عمل کند.

انواع نانو ذرات تیتانیوم درکاخانه جات تولیدی

انواع  نانو ذرات تیتانیوم درکاخانه جات تولیدیسه نوع نانو ذرات اکسید تیتانیوم در سه حالت شبکه وجود دارد: روتایل، آناتاز و بروکیت. در مقایسه، آناتاز بیشترین فعالیت فوتوکاتالیستی را دارد و از نظر ترمودینامیک، چرخش پایدارترین مرحله اکسید تیتانیوم در فشار عادی است و دو مرحله دیگر فازهای نیمه پایدار این سیستم هستند.

در گذشته از حالت روتیل فقط در تولید محصولات صنعتی استفاده می شد اما امروزه آناتاز بیشترین کاربرد را در تولید محصولات صنعتی دارد. پوشش های ضد باکتریایی نانو که کاربردهای زیادی در بهداشت و پزشکی دارند. از بین این پوشش های نانو پوشش های هوشمند هستند که از خواص فوتوکاتالیستی نانو ذرات مانند TiO2 استفاده می کنند.

رادیکال های هیدروکسیل تولید شده توسط جذب امواج ماوراء بنفش در سطح نانو ذرات TiO2 می توانند با از بین بردن غشای سلولی به ساختار سیتوپلاسمی میکروارگانیسم ها آسیب جدی وارد کنند و در نهایت منجر به مرگ و نابودی آن شوند. تحقیقات نشان داده است که ضد عفونی با استفاده از نانو ذرات thio2 سه برابر بیشتر از کلرزنی و 1.5 برابر موثرتر از ازن است.

طبق آمار، میزان خسارت اقتصادی ناشی از رسوبات قالب و جلبک دریایی در کشتی ها و سایر سازه های دریایی سالانه میلیاردها دلار برآورد شده است که با استفاده از روکش های ضد آفتاب ضد چرخش می توان به آنها کمک کرد.

ذرات دی اکسید تیتانیوم، به عنوان فوتوکاتالیست ها، در بسیاری از آلاینده های محیط زیست مؤثر است و علاوه بر از بین بردن آنها، آنها را به محصولات سازگار با محیط زیست تبدیل می کند. این ترکیب ارزان، بسیار کارآمد است و به دلیل قابلیت بازیافت آن بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

بنابراین، دی اکسید تیتانیوم به عنوان ماده ای مناسب برای از بین بردن آلاینده های محیطی مانند مواد آلی سمی و غیر قابل تجزیه، انواع فلزات سنگین از فاضلاب، تصفیه آب آشامیدنی، از بین بردن باکتری ها و ویروس ها و تصفیه هوا استفاده می شود. علاوه بر از بین بردن آلودگی ها از آب، از دی اکسید تیتانیوم نیز برای از بین بردن رنگ، طعم، طعم و بو از آب استفاده می شود. 

پخش ارزان ترین مارک نانو ذرات تیتانیوم

بهترین مارک تولید کننده نانو ذرات تیتانیوم این محصولات را با قیمت بسیار ارزان ارائه می دهد. عرضه نانو ذرات تیتانیوم در سراسر کشور انجام می شود. محصولات این مارک با کیفیت بسیار مناسب در کشور ارائه می شود و به راحتی می توانید آن را تهیه کنید. فوتوکاتالیست ها و مواد ابررسانا کاربردهای بسیاری دارند.

یکی از کاربردهای این مواد سطوح خود تمیزکننده مانند شیشه، کاشی و سطح دیوار است که در تماس با نور ماوراء بنفش فعال می شوند و با تجزیه مواد آلی یا ایجاد پیوندهای ضعیف بین سطح و آلاینده ها به راحتی تمیز می شوند. فوتوکاتالیست ها همچنین برای تصفیه آب، هوا یا پسابهای شیمیایی استفاده می شوند. 

خاصیت خود تمیز کردن، ضد باکتریایی و ضد آلودگی طیف گسترده ای از کاربردهای این مواد را ایجاد کرده است که شرکت های مختلفی در حال توسعه و بازاریابی برای آنها هستند. استفاده از نانو ذرات دی اکسید تیتانیوم باعث افزایش سطح فعال در واکنش و افزایش راندمان می شود.

از طرف دیگر، طبق قوانین نور، هر چه ذرات کوچکتر باشند، طول موج کوتاهتر است، بنابراین نانو ذرات دی اکسید تیتانیوم انرژی UV بیشتری نسبت به ذرات اندازه طبیعی جذب می کنند، بنابراین بازده تخریب نوری به طرز چشمگیری افزایش می یابد. به همین دلیل از نانو ذرات دی اکسید تیتانیوم در ساخت پوشش های تصفیه کننده هوا استفاده می شود. محصول واکنش پس از باران یا شستشو با آب از سطح خارج می شود.

استفاده روزافزون از نانو ذرات اکسید تیتانیوم در کاربردهای مختلف منجر به افزایش فروش نانو ذرات اکسید تیتانیوم شده است، بنابراین فروشگاه Tamad Kala امکان فروش نانو ذرات اکسید تیتانیوم را بصورت آنلاین فراهم کرده است. نانو ذرات اکسید تیتانیوم موجود در فروشگاه در انواع مختلف و مارک های معتبری وجود دارد.

فروش نانو ذرات تیتانیوم با قیمت مناسب

فروش نانو ذرات تیتانیوم با قیمت مناسبفروش نانو ذرات تیتانیوم 2019 با قیمت بسیار مناسب انجام می شود. مردم 80 درصد از زندگی خود را مانند ساختمانها در داخل خانه می گذرانند. بنابراین از بین بردن آلاینده ها در هوای داخلی (هوای داخل ساختمان) از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

در گذشته این کار توسط کمک فنرها یا سیستم های تهویه هوا انجام می شد که در آن آلاینده از یک فاز به فاز دیگر منتقل می شود، اما اکنون این کار توسط دی اکسید تیتانیوم (TiO2) انجام می شود که باعث حذف آلاینده و تبدیل آن به CO2 و H2O می شود.

سرانجام، با استفاده از جاذب TiO2، روشهای مختلفی برای حذف آلاینده های هوا در راکتورهای مختلف در طی فرآیند فوتوکاتالیستی وجود دارد. این نانو ذرات از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند. امروزه تحقیقات گسترده ای در مورد تکمیل پارچه ها و مقاومت آنها در برابر اشعه ماوراء بنفش با استفاده از فناوری نانو انجام شده است.

فقط یک لایه نازک از دی اکسید تیتانیوم روی سطح بافت پنبه کافی است تا به خوبی از اشعه ماوراء بنفش محافظت کند. از آنجا که الیاف سلولزی حاوی رطوبت بالایی هستند، به راحتی می توانند الکتریسیته ساکن را دفع کنند.

به همین دلیل، تحقیقات نانوتکنولوژی بر بهبود خواص ضد استاتیک نساجی متمرکز شده است. نانو ذرات دی اکسید تیتانیوم به دلیل توانایی در انجام هدایت الکتریکی به الیاف مصنوعی، خاصیت ضد استاتیک دارند.

برای رفع محدودیت های استفاده از رزین، برخی محققان از نانو ذرات دی اکسید تیتانیوم و نانو ذرات برای ساختن ابریشم و سلولز در برابر چین و چروک مقاوم استفاده کردند. نانو ذرات اکسید تیتانیوم به دلیل خاصیت فیزیکوشیمیایی خاص مربوط به اندازه، مورفولوژی، نوع فاز و خصوصیات کریستالی نانو ذرات کاربردهای بسیاری دارند که برخی از آنها در زیر ذکر شده است.

  • تصفیه و ضد عفونی
  • ساخت سرامیک مخصوص
  • سلولهای سرطانی را از بین ببرید
  • ساخت فتوکاتالیست
  • ساخت کاغذ
  • لوازم آرایشی
  • محافظت در برابر اشعه فرا بنفش
  • سلول های سوختی
  • باتری

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *